Как да надхитрим постоянния глад и да отслабнем?

/ iStock/Getty Images
Ако сте от хората, които въпреки всичките си усилия не успяват да свалят излишните килограми, все пак има решение на проблема.

За да се справите с постоянното желание за храна, трябва да обърнете внимание не само на това какво ядете, но и колко често се храните. Ето няколко съвета:

Не пропускайте закуската

Закуската е най-важното хранене за деня и това не е просто приказка от времето на нашите баби и дядовци. Пълноценната закуска сутрин подобрява концентрацията, паметта, зарежда ни с енергия. Здравословната закуска е комбинацията между пълнозърнести храни, млечни продукти и плодове. Протеините и фибрите засищат и няма да изгладнеете до обяд.

Защо е важно да закусваме? (ВИДЕО)

Хранете се редовно

Хапвайте на всеки три часа и половина. Обменните процеси се ускоряват след всяко хранене. Затова се хранете често и с малки порции. Ако гладувате, метаболизмът ще се забави с цел пестене на хранителните вещества.

хранене
ThinkStock/Getty Images

Хранете се бавно и се наслаждавайте на храната

Ако се храните прекалено бързо, много по-вероятно е да преядете. Мисленето, помирисването и гледането на храната задействат клетките, отговорни за храносмилането. Така позволявате на сигнала, че сте се нахранили, да достигне до мозъка.

хранене
iStock/Getty Images


И още:

Популярните диети, които вредят на здравето ни (ВИДЕО)


Топ тенденции в здравословното хранене през 2018 година

Закуската, която намалява желанието за вредни храни (ВИДЕО)

Как да се преборим с вредните хранителни навици?

Откриха кои храни засищат глада най-бързо

За още любопитни новини и снимки харесайте страницата ни във Facebook тук