Областният управител Дани Каназирева и кметът на Пловдив Здравко Димитров направиха на 30 ноември изненадваща проверка на строителството на кръговото кръстовище на пътя Асеновград-Пловдив.
Важно за шофьорите: Въвежда се ограничение на движението по моста в село Катуница
По време на инспекцията стана ясно, че обектът се строи с ускорени темпове и се изпреварват предварителните графици. Според доклада на директора на ОПУ-Пловдив Пламен Райчев строителните дейности се изпълнени на над 50% и ако има хубаво време изпълнителите обещаваха движението по новото кръгово да бъде пуснато до 3 месеца.
Кметът на Пловдив се ангажира да осигури финансиране за изграждане на осветление на Кръговото, за да се гарантира неговата безопасност. Целта е да се осигури по-добра видимост за шофьорите при лошо време и през нощта. Средствата трябва да бъдат одобрени от Общинския съвет по предложение на кмета.
„Използва се хубавото време и се прави всичко възможно обектът да напредва бързо при висока мобилизация на екипите. Има видим напредък за един месец. Днес сме тук с г-н Димитров, защото той стартира проекта и наложи високото темпо на работа и на Асеновградско шосе“, коментира областният управител Дани Каназирева.
Двамата със Здравко Димитров обсъдиха и следващите етапи на строителството на участъка от републикански път II-56 Брезово-Пловдив - Път II-86, от км 90+000 до км 102+820, който наскоро беше обявен от правителството за национален обект.
Открита е обществена поръчка за изработването на технически проект на Околовръстния път
„Този проект е един от най-важните за Пловдив, защото ще помогне изключително много за разтоварването на трафика в града и затова го следя отблизо. А и аз като областен работих много, за да се осигури подкрепата и финансирането от държавата“, заяви по време на проверката кметът на Пловдив.
Той допълни, че Пловдив като областен административен център, все още няма окончателно завършен околовръстен път, затова значителна част от транзитните потоци преминават през града.
Става дума за участъка от републикански път II-56, от път 1-8, при пътен възел „Скобелева майка” до път II-86 Пловдив-Асеновград-Смолян (югоизточен обход на гр. Пловдив) от км 96+900 до км 104+033, който не е изграден.
Отпускат близо 51 млн. лв. за ремонти на пътищата
„Знаете, че Пловдив е най-бързо развиващият се индустриален център в България, с най-много и най-големи икономически зони около него. Увеличени са извънредно много товарните и пътнически превози и е с почти изчерпана пропускателна способност на пътищата“, коментира още Димитров.
„Ползите от изграждането на югоизточния околовръстен път на Пловдив надхвърлят рамките на област Пловдив и имат съществено значение за развитието на всички области от Южен централен район“, подчерта областният управител.
Важно за шофьорите: Въвежда се ограничение на движението по моста в село Катуница
По време на инспекцията стана ясно, че обектът се строи с ускорени темпове и се изпреварват предварителните графици. Според доклада на директора на ОПУ-Пловдив Пламен Райчев строителните дейности се изпълнени на над 50% и ако има хубаво време изпълнителите обещаваха движението по новото кръгово да бъде пуснато до 3 месеца.
Кметът на Пловдив се ангажира да осигури финансиране за изграждане на осветление на Кръговото, за да се гарантира неговата безопасност. Целта е да се осигури по-добра видимост за шофьорите при лошо време и през нощта. Средствата трябва да бъдат одобрени от Общинския съвет по предложение на кмета.
Община Пловдив
Двамата със Здравко Димитров обсъдиха и следващите етапи на строителството на участъка от републикански път II-56 Брезово-Пловдив - Път II-86, от км 90+000 до км 102+820, който наскоро беше обявен от правителството за национален обект.
Открита е обществена поръчка за изработването на технически проект на Околовръстния път
„Този проект е един от най-важните за Пловдив, защото ще помогне изключително много за разтоварването на трафика в града и затова го следя отблизо. А и аз като областен работих много, за да се осигури подкрепата и финансирането от държавата“, заяви по време на проверката кметът на Пловдив.
Той допълни, че Пловдив като областен административен център, все още няма окончателно завършен околовръстен път, затова значителна част от транзитните потоци преминават през града.
Става дума за участъка от републикански път II-56, от път 1-8, при пътен възел „Скобелева майка” до път II-86 Пловдив-Асеновград-Смолян (югоизточен обход на гр. Пловдив) от км 96+900 до км 104+033, който не е изграден.
Отпускат близо 51 млн. лв. за ремонти на пътищата
„Знаете, че Пловдив е най-бързо развиващият се индустриален център в България, с най-много и най-големи икономически зони около него. Увеличени са извънредно много товарните и пътнически превози и е с почти изчерпана пропускателна способност на пътищата“, коментира още Димитров.
„Ползите от изграждането на югоизточния околовръстен път на Пловдив надхвърлят рамките на област Пловдив и имат съществено значение за развитието на всички области от Южен централен район“, подчерта областният управител.