Facebook смята другата седмица да си смени търговското наименование, съобщи днес блогът The Verge на Vox Media, позовавайки се на добре информиран източник.
Целта била фокусът да е върху концепцията на главния изпълнителен директор на Facebook Марк Зукърбърг за "метавселена".
Зукърбърг: Не приоритизираме печалбата пред безопасността на потребителите
Зукърбърг планирал да говори за смяната на името на годишната конференция на компанията на 28 октомври, но новината можело да бъде съобщена и по-рано.
Ребрандирането вероятно ще позиционира социалната медия Facebook като един от многото продукти на компания майка, която ще контролира и групи като Instagram, WhatsApp, Oculus и други, се казва в информацията на The Verge.
Още няма информация за новото име, но то може да е свързано с Хорайзън, технологията за добавена реалност на Facebook.
Целта била фокусът да е върху концепцията на главния изпълнителен директор на Facebook Марк Зукърбърг за "метавселена".
Зукърбърг: Не приоритизираме печалбата пред безопасността на потребителите
Зукърбърг планирал да говори за смяната на името на годишната конференция на компанията на 28 октомври, но новината можело да бъде съобщена и по-рано.
Ребрандирането вероятно ще позиционира социалната медия Facebook като един от многото продукти на компания майка, която ще контролира и групи като Instagram, WhatsApp, Oculus и други, се казва в информацията на The Verge.
Още няма информация за новото име, но то може да е свързано с Хорайзън, технологията за добавена реалност на Facebook.