Ето как бюрото може да намали шансовете за повишение
Ето как бюрото може да намали шансовете за повишение / ThinkStock/Getty Images

Ако искате повишение, подредете бюрото си. Резултатите от ново проучване показват, че разхвърляното работно място намалява шансовете за издигане в службата, пише в. "Дейли експрес".

Най-големите грешки на новото работно място

Допитване, направено във Великобритания сред 2000 души по поръчка на Брадър Ю Кей, показва, че според трима от всеки четирима началници разхвърляното бюро свидетелства за неорганизиран, изпитващ трудности със справянето със задачите или твърде зает служител. За десет на сто от шефовете неподреденото работно място е основателен мотив да не повишават свои подчинени.

Анкетата показва още, че голяма част от трудещите се в офис не "гледат с добро око" на неподредените си колеги.

Стойте прави в офиса поне два часа в работно време

Една трета от участвалите в допитването служители признават, че бюрата им са разхвърляни. Същевременно около 50 процента от хората, които казват, че работните им места са подредени, отбелязват, че това им помага да държат нещата под контрол, както и да се чувстват по-продуктивни и щастливи.

Клюкарствайте за любов и секс в офиса, но никога срещу шефа

Половината от служителите с разхвърляни бюра смятат, че освен че намаляват шансовете им да напреднат в кариерата, неподредените работни места ги правят по-непродуктивни, стресирани и притеснени за мнението на колегите. Допитването показва също, че по-разхвърляни на работното място са служителите на възраст между 25 и 34 години в сравнение с тези между 45 и 55 години.

Източник: БТА