„Софийска вода“ прекратява всички планирани и вече обявени на входовете обиколки на проверители на водомери до края на обявената извънредна ситуация. В съгласие с инструкциите на институциите да се ограничат физическите контакти заради разпространението на коронавирус COVID-19, компанията спира посещенията на служителите и подизпълнителите си в домовете на клиенти.
След отмяна на извънредната ситуация, „Софийска вода“ АД ще уведоми всички клиенти за нови дати за изпълнение на дейността отчитане на водомери на територията на София. Дружеството напомня, че клиентите могат да отчетат и предадат данните от водомерите си и сами през сайта (www.sofiyskavoda.bg) или на безплатния денонощен телефон 0800 1 21 21.
Всички клиенти, които нямат техническа възможност да направят самоотчет, ще получат прогнозни сметки на база предишно потребление. При следващ реален отчет „Софийска вода“ ще бъде в готовност да направи корекции на фактури с регистрирана разлика.
С цел да запази здравето на служителите и клиентите си, „Софийска вода“ препоръчва да се възползваме от всички начини на безкасово плащане, предоставени от дружеството чрез интернет, чрез банкомати и терминали, директно от разплащателна сметка, по банков път с превод на сметка към „Софийска вода“ или по телефона (e-pay, voice, A1 wallet).
В помощ на своите клиенти, от 16 март до 16 април 2020 г. дружеството предоставя и безплатна възможност за всички клиенти за промяна на партида онлайн през сайта на компанията. За този период клиентите няма да дължат такса за услугата, а същевременно си спестяват и необходимостта от физическо посещение на клиентски център. Мярката е част от социалната отговорност на компанията и грижа за безопасността на потребителите, предвид създалата се извънредна ситуация.
След отмяна на извънредната ситуация, „Софийска вода“ АД ще уведоми всички клиенти за нови дати за изпълнение на дейността отчитане на водомери на територията на София. Дружеството напомня, че клиентите могат да отчетат и предадат данните от водомерите си и сами през сайта (www.sofiyskavoda.bg) или на безплатния денонощен телефон 0800 1 21 21.
Всички клиенти, които нямат техническа възможност да направят самоотчет, ще получат прогнозни сметки на база предишно потребление. При следващ реален отчет „Софийска вода“ ще бъде в готовност да направи корекции на фактури с регистрирана разлика.
С цел да запази здравето на служителите и клиентите си, „Софийска вода“ препоръчва да се възползваме от всички начини на безкасово плащане, предоставени от дружеството чрез интернет, чрез банкомати и терминали, директно от разплащателна сметка, по банков път с превод на сметка към „Софийска вода“ или по телефона (e-pay, voice, A1 wallet).
В помощ на своите клиенти, от 16 март до 16 април 2020 г. дружеството предоставя и безплатна възможност за всички клиенти за промяна на партида онлайн през сайта на компанията. За този период клиентите няма да дължат такса за услугата, а същевременно си спестяват и необходимостта от физическо посещение на клиентски център. Мярката е част от социалната отговорност на компанията и грижа за безопасността на потребителите, предвид създалата се извънредна ситуация.