Тридневна „военна“ диета топи килограми, включва и сладолед

/ ThinkStock/Getty Images
Лятото наближава, а притеснението от натрупаните килограми през зимните месеци нараства.

Ако все още не сте избрали как да влезете във форма, предлагаме ви атрактивната „военнадиета. Предимството й е, че е изключително лесна за спазване. Не е нужно да броите калории и да купувате скъпи добавки. Можете да намерите всички продукти в най-близкия магазин.

Диета без въглехидрати или режим без мазнини?

Най-атрактивното при нея е, че продължава само три дни, пише Bright Side. С този хранителен режим можете да свалите до 5 килограма за кратък период от време.
Ето какво включва диетата:

Първи ден

Закуска: Чаша гореща напитка (кафе или чай), една филия препечен хляб (пълнозърнест е за предпочитане), 2 супени лъжици фъстъчено масло, половин грейпфрут. Ако сте алергични към фъстъченото масло, можете да го замените със соево масло или масло от тиква.
Обяд: Чаша гореща напитка (кафе или чай), парче препечена филийка, половин чаша риба тон.
Вечеря: Около 85 грама месо (варено или на пара), чаша зелен фасул, половин банан, една малка ябълка. Можете да се поглезите и с една чаша ванилов сладолед.

Втори ден

Закуска: Една препечена филия (най-добре пълнозърнест хляб), едно твърдо сварено яйце, половин банан.
Обяд: Още едно твърдо сварено яйце, 5 крекера, една чаша извара.
Вечеря: Два кренвирша, но без хляб, половин чаша моркови, чаша броколи, половин банан, който можете да покриете с ванилов сладолед – напълно сте си го заслужили.
Трети ден

Закуска: 5 крекера с парче сирене чедър и една малка ябълка.
Обяд: Препечена филийка и едно яйце.
Вечеря: Чаша риба тон и десерт - половин банан с цяла чаша ванилов сладолед.

Най-големите митове за здравословното хранене, в които все още вярваме

Хубаво е да започвате деня си с чаша вода и да пиете вода преди всяко хранене. Ако не сте доволни от резултатите след първите три дни, починете 4 дни, през които яжте нормално, и след това повторете диетата. Най-добре е да продължите да следвате този ритъм около месец.

Важното е да не пропускате и физическата активност през този период, но избягвайте тежките упражнения, тъй като диетата не е богата на калории, и можете да изтощите организма си.

дъска корем тренировки
ThinkStock/Getty Images

И още съвети за перфектна фигура:

15 лесни упражнения за стегнат и плосък корем (СНИМКИ/ВИДЕО)

Ново тяло само с едно упражнение за 28 дни (СНИМКИ/ВИДЕО)

Най-ефикасната диета включва натурални продукти

Разкриха тайната на най-добрата диета

Преди и след: 14 звезди, които отслабнаха драстично (СНИМКИ)

Звездни диети: Как тези знаменитости отслабнаха драстично (СНИМКИ)

Методът Табата или как да изгорим мазнините за 4 минути (ВИДЕО)


За още любопитни новини харесайте страницата ни във Facebook
 
BrightSide