Кратките пътувания са реална възможност за това България да работи да постигане на дългосрочната си цел да се превърне в целогодишно посещавана туристическа дестинация, заяви служебният министър на туризма Стела Балтова пред участниците в дискусия "Краткосрочните пътувания - предпоставка за туризъм в четири сезона" в рамките на туристическата борса в Интер експо център-София.
Значителен ръст на чуждестранните туристи в зимните ни курорти
Възможността да си купиш каквото и да е с един клик изисква и покупката на пътувания да става онлайн, с минимален разход на време. България трябва да отговори на тенденциите, за да продължи растежът в чуждестранните пътувания и на българите в страната, допълни Балтова. По тази причина тя изтъкна, че България трябва да предложи смарт пакети - кратки, пълноценни почивки на изгодни цени, резервирани онлайн в рамките сто секунди.
Колко ще са охраняемите плажове през този летен сезон?
Според министъра целевите групи за България в оферирането на такива пакети сред чуждестранните пазари трябва да са сред страните на близки до нас разстояния - както традиционните пазари - Румъния, Гърция, Турция, Сърбия, Македония, така пазари с нереализиран потенциал - Албания, Унгария, Словакия, Италия и Беларус и българите, пътуващи в страната.
В предложенията към туристите трябва да има алтернативни форми на туризъм извън активните сезони, комбинация от културен, спа туризъм, ученически ваканции, предпразнични кампании.
Значителен ръст на чуждестранните туристи в зимните ни курорти
Възможността да си купиш каквото и да е с един клик изисква и покупката на пътувания да става онлайн, с минимален разход на време. България трябва да отговори на тенденциите, за да продължи растежът в чуждестранните пътувания и на българите в страната, допълни Балтова. По тази причина тя изтъкна, че България трябва да предложи смарт пакети - кратки, пълноценни почивки на изгодни цени, резервирани онлайн в рамките сто секунди.
Колко ще са охраняемите плажове през този летен сезон?
Според министъра целевите групи за България в оферирането на такива пакети сред чуждестранните пазари трябва да са сред страните на близки до нас разстояния - както традиционните пазари - Румъния, Гърция, Турция, Сърбия, Македония, така пазари с нереализиран потенциал - Албания, Унгария, Словакия, Италия и Беларус и българите, пътуващи в страната.
В предложенията към туристите трябва да има алтернативни форми на туризъм извън активните сезони, комбинация от културен, спа туризъм, ученически ваканции, предпразнични кампании.