компютър дете
компютър дете / iStock/Getty Images
Родителите на бъдещите първокласници, които са променили адреса на детето поради извънредното положение, трябва да уведомят общинска администрация.
 
Това трябва да стане преди отваряне на системата за прием на 20 май на имейл: i.v.sotirova@starazagora.bg или на телефон : 614 892.
 
След извършване на проверка, при класирането ще се взема предвид адрес на детето, преди въвеждането на извънредното положение.
 
Наредбата за приемане на ученици в първи клас в общинските училища на територията на Община Стара Загора и Графикът на дейностите са публикувани в секция „Образование, здравеопазване и социални дейности“ , раздел „Училища“, както и в отдел „Първи клас прием“ на сайта на Община Стара
Загора.
 
Наредбата за организацията и реда за прием на ученици – дневна форма на обучение в първи клас в общинските училища, бе приета на сесията на Общински съвет на 30 март.