Майонеза „Краси” е безспорен победител в единствената потребителска класация у нас „Любими марки” и е един от брандовете, спечелил най-голям вот. Любимата майонеза на България стигна и до оспорвания финал в категория „Българска марка – храни и напитки”.
Фабрика за майонеза "Краси" получи престижна награда
Междувременно лидер за 4-ти път на „Любими марки“ в категория „Бутилирана вода” стана „Хисар”.
Наградите за Майонеза „Краси” прие мениджърът на компанията Даниела Авджиева с думите: ”Искам да благодаря на всички, които избират ежедневно нашия продукт и са гласували за него. Оценката на потребителите винаги е безпогрешна и най-точна, затова сме щастливи и удоволетворени от признанието им!”
Приза за „Хисар“ грабна Бойка Модева, която сподели: „Отличието ни е още по-ценно, защото показва емоционалното отношение и привързаност към бранда. Благодарни сме на всички, които ни вярват и предпочитат, осъзнаваме отговорността да ставаме все по-добри, защото нашите потребители го заслужават!“
„Любими марки” е уникална класация, основана само и единствено върху мнението и нагласите на клиентите. По този начин "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представлява не експертното, а потребителското мнение за брандинга, обобщават наградените.
В десетото юбилейно издание на класацията тази година участваха над 42 000 души, а за финалисти в Топ 3 се бориха 350 бранда в общо 35 категории.
Фабрика за майонеза "Краси" получи престижна награда
Междувременно лидер за 4-ти път на „Любими марки“ в категория „Бутилирана вода” стана „Хисар”.
Наградите за Майонеза „Краси” прие мениджърът на компанията Даниела Авджиева с думите: ”Искам да благодаря на всички, които избират ежедневно нашия продукт и са гласували за него. Оценката на потребителите винаги е безпогрешна и най-точна, затова сме щастливи и удоволетворени от признанието им!”
netinfo
Приза за „Хисар“ грабна Бойка Модева, която сподели: „Отличието ни е още по-ценно, защото показва емоционалното отношение и привързаност към бранда. Благодарни сме на всички, които ни вярват и предпочитат, осъзнаваме отговорността да ставаме все по-добри, защото нашите потребители го заслужават!“
„Любими марки” е уникална класация, основана само и единствено върху мнението и нагласите на клиентите. По този начин "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представлява не експертното, а потребителското мнение за брандинга, обобщават наградените.
В десетото юбилейно издание на класацията тази година участваха над 42 000 души, а за финалисти в Топ 3 се бориха 350 бранда в общо 35 категории.