101413
арх. Бузев
При скорост на движение от 60 км/ч новото трасе на варненския булевард „Васил Левски” се изминава с автомобил за четири минути. Това съобщи в предаването „Зала Пленарна” по Дарик главният архитект на морската столица Виктор Бузев, който лично е направил експеримент. Той е против отсечката да се превърне в градска магистрала и максималната скорост да бъде 80 км/ч.
В момента по булевард „Левски” се извършват последните довършителни работи като поставяне на маркировка, на тротоари и почистване. До дни цялото трасе трябва да бъде отворено за движение.
Бузев е останал озадачен от критиките от Камарата на архитектите към проектирането на булеварда и според него колегите му са били подведени.
„Озадачен съм от чутите упреци, тъй като поддържаме добри приятелски и професионални взаимоотношения с представителите на камарата.
Документацията за булеварда е публична. Те искаха да провокират като тема обществените поръчки за инженеринг, което обаче няма нищо общо с проектирането на булеварда. Аз също смятам, че инженерингът не е най-подходящата форма, тъй като липсва състезателният ефект при проектирането. След заемането ми на поста за всички обществено значими проекти се обявяват конкурси”.
През есента ще бъде обявен международният конкурс за бъдещата визия на т. нар. Дупка в центъра на Варна. През летните в месеци в това пространство ще бъдат ще бъдат организирани редица събития, за да надникват гражданите зад тази 40-годишна ограда, каза още Бузев.
Откритите артефакти от времето на древния град Одесос ще забавят ремонтите на улица. „Цар Симеон” и „Михаил Колони”, които трябваше да приключат до началото на летния сезон.
Според главния архитект повечето отсечки в арт квартала „Таляна” трябва да бъдат обособени като пешеходни. Автомобилите ще могат да се движат само по улиците „Преслав”, „Цариброд” и „Габрово”.
Все още не започнала реставрацията на сградата на бившата Софийска банка. Нейните нови собственици все още проучват офертите на строителните фирми, допъли Виктор Бузев.
В момента по булевард „Левски” се извършват последните довършителни работи като поставяне на маркировка, на тротоари и почистване. До дни цялото трасе трябва да бъде отворено за движение.
Елипсовидното кръстовище на бул. "Левски" било такова по проект
Според главния архитект на т.нар. „наклонено кръгово” на кръстовището на булевардите „Левски” и „Цар Освободител” няма да има проблем с видимостта. Ако шофьорите се движат с със скорост до 50 км/ч, няма да има проблем.Бузев е останал озадачен от критиките от Камарата на архитектите към проектирането на булеварда и според него колегите му са били подведени.
„Озадачен съм от чутите упреци, тъй като поддържаме добри приятелски и професионални взаимоотношения с представителите на камарата.
Документацията за булеварда е публична. Те искаха да провокират като тема обществените поръчки за инженеринг, което обаче няма нищо общо с проектирането на булеварда. Аз също смятам, че инженерингът не е най-подходящата форма, тъй като липсва състезателният ефект при проектирането. След заемането ми на поста за всички обществено значими проекти се обявяват конкурси”.
През есента ще бъде обявен международният конкурс за бъдещата визия на т. нар. Дупка в центъра на Варна. През летните в месеци в това пространство ще бъдат ще бъдат организирани редица събития, за да надникват гражданите зад тази 40-годишна ограда, каза още Бузев.
Откритите артефакти от времето на древния град Одесос ще забавят ремонтите на улица. „Цар Симеон” и „Михаил Колони”, които трябваше да приключат до началото на летния сезон.
Според главния архитект повечето отсечки в арт квартала „Таляна” трябва да бъдат обособени като пешеходни. Автомобилите ще могат да се движат само по улиците „Преслав”, „Цариброд” и „Габрово”.
Все още не започнала реставрацията на сградата на бившата Софийска банка. Нейните нови собственици все още проучват офертите на строителните фирми, допъли Виктор Бузев.