Кръстовището на бул.„Васил Левски” с бул.”Цар Освободител” по проект не имало идеално кръгла форма. Освен това наклонът му не е можел да се избегне. Това заяви за Дарик инж. Николай Димитров, управител на "Трафик холдинг“. Фирмата е една от водещите в пътното проектиране у нас и стои зад проекта за новата част на бул.” Васил Левски”.
Отварят булевард „Левски” до дни
„Строителството, което изпълнено, е по проекта, който ние сме разработили. Това, че кръстовището е наклонено, не е някаква трагедия. Отговаря на нормите за проектиране на улични кръстовища и по него движението се провежда нормално”, отбеляза инж. Димитров. Според него, задръстванията там ще изчезнат след пускане на новия булевард в експлоатация.
Как изглежда булевард „Левски” броени дни преди откриването му (ВИДЕО)
Каналът между двете платна е така изчислен и проектиран, че да може да поеме дъждовните води при по-сериозен валеж. Ограничителни бетонни елементи ще спират водата и ще осигуряват безопасността на движението, обясни управителят на "Трафик холдинг“.
Проектирането на новата част на бул.„Васил Левски” е отнело повече от една година, като в разработката са участвали голям екип и различни по вид водещи специалисти – пътни инженери, инженери конструктори, хидролози, геолози, геодезисти, ВиК и електро специалисти.
За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК