В края на днешния ден ще бъде пуснато движението по новоизградения около 650-метров бул. “Петър Дертлиев“, който свързва „Люлин“ и Околовръстен път.
Новото трасе започва от съществуващия бул. “Петър Дертлиев“, където е изградено кръгово кръстовище и продължава към околовръстен път. Булевардът е с две пътни платна в посока, всяко с по две ленти за движение и тротоари.
За намаляване на скоростта е изградена изкуствена неравност от двете страни на острия завой преди и след район „Люлин“. В самия завой скоростта е допълнително ограничена на 20 км/час. Изградена е и мантинела, както и допълнителни елементи с цел обезопасяване.
По време на строителството са реконструирани инженерна инфраструктура - водопровод и канализация, електроснабдяване, отводняване. Изградено е изцяло ново осветление.
От общината казват, че пробивът на бул. „Петър Дертлиев“ в „Люлин“ е един от важните инфраструктурни обекти, който извежда движението от силно натоварените бул. „Царица Йоана“ и бул. „Сливница“.
Новото трасе започва от съществуващия бул. “Петър Дертлиев“, където е изградено кръгово кръстовище и продължава към околовръстен път. Булевардът е с две пътни платна в посока, всяко с по две ленти за движение и тротоари.
БГНЕС
За намаляване на скоростта е изградена изкуствена неравност от двете страни на острия завой преди и след район „Люлин“. В самия завой скоростта е допълнително ограничена на 20 км/час. Изградена е и мантинела, както и допълнителни елементи с цел обезопасяване.
БГНЕС
По време на строителството са реконструирани инженерна инфраструктура - водопровод и канализация, електроснабдяване, отводняване. Изградено е изцяло ново осветление.
БГНЕС
От общината казват, че пробивът на бул. „Петър Дертлиев“ в „Люлин“ е един от важните инфраструктурни обекти, който извежда движението от силно натоварените бул. „Царица Йоана“ и бул. „Сливница“.
БГНЕС