Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов коментира проект за облекчаване на трафика в София с бившия столичен кмет Йорданка Фандъкова и бившия регионален министър Николай Нанков. Разговорът беше предаван на живо във Фейсбук страницата на Борисов.
“Искам това да стане кауза на софийската организация – да си донаправим София такава, каквато хората я харесват”, посочи лидерът на ГЕРБ.
Борисов отбеляза, че след като са направили Южната дъга, Северната и Западната тангента, остава тази отсечка, която сутрин създава огромни проблеми на софиянци. Според него старият вариант на проекта вече не може да се осъществи при този трафик от Перник към София. Това кръстовище на бул. “Цар Борис Трети” е ужасно натоварено, посочи Борисов. При стария вариант минимум две години това нещо ще бъде затворено плюс Околовръстното шосе и трамваите, коментира той.
Бойко Борисов скицира какво предлагат от ГЕРБ – тунел под земята, в който да се влиза от Южната дъга, и който да излиза на бензиностанцията на Горна баня, след това разширение с три ленти и мост с пилони. Не източваме язовира, както мислехме преди, уточни той. Тук се пада “Цар Борис Трети” с трамваите, които докато се прави този тунел, всичко това си работи, не пречи на хората и на движението, посочи Борисов. По думите му строителството може да стане с къртицата за метрото.
Докато строим, Околовръстното шосе си работи, тук някъде е и бъдещата Национална детска болница, всичко това ще даде много бърз достъп на линейки, отбеляза Борисов. Той обясни още, че тунелът като мине под земята, старото трасе остава.
Йорданка Фандъкова коментира, че този вариант решава всички конфликти и би трябвало дори да няма обжалване на плановете, когато са готови. Без тунел никога няма да се разрешат всички спорове, посочи тя.
Николай Нанков отбеляза, че за този участък има над 1200 жалби. Той обясни, че с това, което предлагат, от предвидения 680 м тунел ще стане почти три км до пътния възел с Горна баня. Нанков посочи, че ще се запазят и всички включвания в основни софийски булеварди.
Всеки момент е важен! Последвайте ни в Google News Showcase и Instagram, за да сте в крак с темите на деня
“Искам това да стане кауза на софийската организация – да си донаправим София такава, каквато хората я харесват”, посочи лидерът на ГЕРБ.
Борисов отбеляза, че след като са направили Южната дъга, Северната и Западната тангента, остава тази отсечка, която сутрин създава огромни проблеми на софиянци. Според него старият вариант на проекта вече не може да се осъществи при този трафик от Перник към София. Това кръстовище на бул. “Цар Борис Трети” е ужасно натоварено, посочи Борисов. При стария вариант минимум две години това нещо ще бъде затворено плюс Околовръстното шосе и трамваите, коментира той.
Бойко Борисов скицира какво предлагат от ГЕРБ – тунел под земята, в който да се влиза от Южната дъга, и който да излиза на бензиностанцията на Горна баня, след това разширение с три ленти и мост с пилони. Не източваме язовира, както мислехме преди, уточни той. Тук се пада “Цар Борис Трети” с трамваите, които докато се прави този тунел, всичко това си работи, не пречи на хората и на движението, посочи Борисов. По думите му строителството може да стане с къртицата за метрото.
Докато строим, Околовръстното шосе си работи, тук някъде е и бъдещата Национална детска болница, всичко това ще даде много бърз достъп на линейки, отбеляза Борисов. Той обясни още, че тунелът като мине под земята, старото трасе остава.
Йорданка Фандъкова коментира, че този вариант решава всички конфликти и би трябвало дори да няма обжалване на плановете, когато са готови. Без тунел никога няма да се разрешат всички спорове, посочи тя.
Николай Нанков отбеляза, че за този участък има над 1200 жалби. Той обясни, че с това, което предлагат, от предвидения 680 м тунел ще стане почти три км до пътния възел с Горна баня. Нанков посочи, че ще се запазят и всички включвания в основни софийски булеварди.
Всеки момент е важен! Последвайте ни в Google News Showcase и Instagram, за да сте в крак с темите на деня