10 000 клиенти на „Софийска вода” се отказаха от хартиени фактури през 2013 г.
10 000 клиенти на „Софийска вода” се отказаха от хартиени фактури през 2013 г. / снимка: Софийска вода

10 000 клиенти на  „Софийска вода” са отказали да получават хартиени фактури през 2013 г. В подкрепа на своята стратегия за опазване на околната среда и с цел да бъдат съхранени ценни природни ресурси, „Софийска вода” дава възможност на потребителите да получават фактурата си по електронен път. „Eкологично мислене” демонстрират вече близо 51 000 жители на столицата.

Отново през април по традиция „Софийска вода”, като част от групата „Веолия”, насочва вниманието на клиентите си към отговорността и грижата към природата и водата. Спазваме обещанието си за всеки 1000 отказа от хартиена фактура да засадим по едно дърво.

Служители на  „Софийска вода” за трета поредна година спазиха традицията и засадиха нови 10 дървета  в 72-ро ОДЗ в кв. „Дървеница”.

За фактурите, които се изпращат всеки месец, годишно се изсичат хиляди дървета и се използват огромни количества вода, употребяват се вредни химикали и се изразходва енергия на планетата. С всеки отказ от получаване на месечна фактура на хартиен носител нашите клиенти са в състояние, без да е необходимо да полагат специални усилия, да допринесат за опазването на природата. Ние поемаме ангажимента да посадим още дървета, с надеждата все повече хора да се присъединят към каузата.

Желаещите да се откажат от хартиена фактура и да се абонират за електронна, могат да го направят чрез интернет сайта на компанията или във всеки Център за обслужване на клиенти на „Софийска вода”.