7 619 шуменци са декларирали доходите си за изминалата година пред НАП от началото на данъчната кампания. 3 736 от годишните декларации са изпратени по интернет, а 3 277 от формулярите са подадени на хартиен носител в офиса на агенцията и 606 са приети чрез лицензиран пощенски оператор.
Срокът за подаване на годишните формуляри изтича на 30 април, а в оставащите дни от офиса на НАП в Шумен очакват още над 4 000 добруджанци да подадат своите декларации. Предупреждаваме гражданите, че ако са решили да подават декларацията си в офиса на НАП в последните дни на данъчната кампания, може да им се наложи да чакат на опашки. За това съветът ни към клиентите ни е да използват всички възможни начини за подаване на своите документи.
Формулярите си клиентите на агенцията могат да подадат чрез лицензиран пощенски оператор с обратна разписка; срещу входящ номер в определени пощенски станции; по интернет, подписани с електронен подпис или персонален код; както и на място в офиса на агенцията по постоянен адрес.
До края на данъчната кампания (30 април 2018 г.) информационният център на НАП ще работи с удължено време. Експертите на агенцията ще приемат обаждания и запитвания на телефон 0700 18 700 от 8:30 до 18:00 часа, всеки работен ден.
На телефона на информационния център на НАП 0700 18 700 гражданите и представителите на фирмите могат да получат съвет за декларирането и плащане на данъци и осигурителни вноски. Избирайки номера, клиентите на НАП могат да ползват и автоматичните услуги, които не изисква разговор с оператор и са достъпни 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, а именно проверка на здравен статус, справка за регистрация по ДДС и други. Обаждането към телефон 0700 18 700 е на цената на стандартен разговор. Запитвания клиентите могат да изпращат и на имейл адрес: infocenter@nra.bg.
За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК. Там очакваме и вашите коментари
Срокът за подаване на годишните формуляри изтича на 30 април, а в оставащите дни от офиса на НАП в Шумен очакват още над 4 000 добруджанци да подадат своите декларации. Предупреждаваме гражданите, че ако са решили да подават декларацията си в офиса на НАП в последните дни на данъчната кампания, може да им се наложи да чакат на опашки. За това съветът ни към клиентите ни е да използват всички възможни начини за подаване на своите документи.
Формулярите си клиентите на агенцията могат да подадат чрез лицензиран пощенски оператор с обратна разписка; срещу входящ номер в определени пощенски станции; по интернет, подписани с електронен подпис или персонален код; както и на място в офиса на агенцията по постоянен адрес.
До края на данъчната кампания (30 април 2018 г.) информационният център на НАП ще работи с удължено време. Експертите на агенцията ще приемат обаждания и запитвания на телефон 0700 18 700 от 8:30 до 18:00 часа, всеки работен ден.
На телефона на информационния център на НАП 0700 18 700 гражданите и представителите на фирмите могат да получат съвет за декларирането и плащане на данъци и осигурителни вноски. Избирайки номера, клиентите на НАП могат да ползват и автоматичните услуги, които не изисква разговор с оператор и са достъпни 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, а именно проверка на здравен статус, справка за регистрация по ДДС и други. Обаждането към телефон 0700 18 700 е на цената на стандартен разговор. Запитвания клиентите могат да изпращат и на имейл адрес: infocenter@nra.bg.
За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК. Там очакваме и вашите коментари