Новите електробуси от градския транспорт на Русе вече ще ползват бързозарядни станции. Те ще позволят зареждането на процент от батерията на високотехнологичните возила за минута, съобщиха от общинската управа в града.
Градският транспорт в София пред фалит: Предлагат закриване на Центъра за градска мобилност
Потреблението на електроенергия от един електробус е около 0,8 киловата на километър. Така при батерия с капацитет 172 киловатчаса и правилен мениджмънт на графика на автобуса, биха могли да осигурят двусменен режим на работа.
От дружеството "Общински транспорт Русе" обясняват, че това е потреблението без включено охлаждане или отопление на електробуса, а то е значителен консуматор. Идеята е с бързите зарядни станции да се компенсира допълнителната консумация на климатиците.
От кметството припомнят, че със средства по оперативната програма "Околна среда" вече са купени 20 електробуса, четири бързи и 20 бавни зарядни станции.
Градският транспорт в София пред фалит: Предлагат закриване на Центъра за градска мобилност
Потреблението на електроенергия от един електробус е около 0,8 киловата на километър. Така при батерия с капацитет 172 киловатчаса и правилен мениджмънт на графика на автобуса, биха могли да осигурят двусменен режим на работа.
От дружеството "Общински транспорт Русе" обясняват, че това е потреблението без включено охлаждане или отопление на електробуса, а то е значителен консуматор. Идеята е с бързите зарядни станции да се компенсира допълнителната консумация на климатиците.
От кметството припомнят, че със средства по оперативната програма "Околна среда" вече са купени 20 електробуса, четири бързи и 20 бавни зарядни станции.