В следващите редове ще ви представим един млад човек, решил да пробие с музика, която звучи не толкова популярно, но красиво. Георги Георгиев е на 23 години и работи в IT-компания в Пловдив. Завършил е „Международни икономически отношения" в Пловдивския Университет „Паисий Хилендарски", знае английски и френски. Харесва Майкъл Джексън, Уитни Хюстън, Дона Съмър, Камелия Тодорова и други музикални легенди. Иска да успее с музиката, защото му е мечта. Ако това се случи, би използвал трибуната, която му се дава, за да работи за каузата на различни хуманитарни организации в борбата с нелечими заболявания. Определя себе си като здраво стъпил на земята човек, ценител на изкуството, хубавата книга и вечерите с приятели.
Георги се занимава с музика от 16-годишен, когато се е изявявал като певец. В последствие решава да създаде контакти с чуждестранни продуценти. Праща свое демо, но то бива откраднато от германска музикална компания. Оттам насетне младежът сяда и научава нотите сам, за да може да създава музика самостоятелно. В България почти никой не му обръща внимание и за това се цели в международната сцена. Казва, че музиката му е насочена към ценителите на диско културата. Надява се хората, които слушат парчетата му, да усетят емоцията вложена във всяка една композиция.
Залага много на добрите взаимоотношения с продуцента на Дона Съмър - Джоржо Мородер и иска да работи заедно с Бруно Марс и Марта Уош, а от българските изпълнители - би поканил за съвместна дейност Нора. Според Георги обаче в България няма много възможности за младите изпълнители. „Освен участия по клубовете би трябвало да се създават продукти, които да станат международно известни, като се отърсим от нашата предубеденост, че нещата не могат да се случат", казва Георги Георгиев. Той даде за пример румънските музикални компании, чиито изпълнители присъстват в чартовете на не една и две страни по света. „Забелязал съм, че в България се разчита на сигурното - продуцира се единствено поп-фолк и хип-хоп, ползвайки елементарни семпли, свалени от интернет, а не трябва да е така - трябва да има мисъл, когато се прави една песен", допълва младият изпълнител.
Цялото интервю с него, както част от композицията му „Spectrum V2" можете да чуете в прикаченото аудио: