kamp
kamp / archive

От 5 август до 31 октомври 2019 г. ще се проведе Втората национална благотворителна кампания за набиране на средства за подпомагане на деца, пострадали при пътни инциденти.
Организатор на кампанията е БЧК в партньорство с членове на Фонд ПТП. Организаторите се надяват с усилията и подкрепата на всички, Втората национална кампания да бъде още по-успешна.
Вижте пълната информация за предстоящата кампания:

Втора национална фондонабирателна и комуникационна кампания в подкрепа на Дарителския фонд на БЧК за подпомагане на деца, пострадали при ПТП

  1. Цели на кампанията:
  • насочване вниманието на обществеността към проблема с пътната безопасност и с нарастващия брой  пътни произшествия;
  • превенция на детския пътен травматизъм;
  • популяризиране на Националния дарителски фонда на БЧК за подкрепа на деца, жертви на пътни инциденти;
  • набиране на финансови средства за подпомагане лечението на деца, пострадали при ПТП.
  1. Послание (мото на кампанията).
„Бъди с нас! Заедно можем повече!“
  1. Описание на кампанията:
  • Информационна кампания чрез:
  • разпространение на листовки за популяризиране на каузата и на кратък номер 1255 в междуградските и в някои международни автобусни  линии и на стелажите в метростанциите в София в периода 5 август – 31 октовмри 2019 г. 
  • разпространение на рекламен видео и аудио клип в електронните медии, в социалните мрежи (Facebook, YouTube, Instagram и др.), на екраните в метростанциите и в приемните на Пътна полиция в периода 20 aвгуст - 31 октомври.
  • Набиране на средства чрез изпращане на SMS на кратък номер 1255 за абонатите на трите мобилни оператори.
  • Партньори:
  • МВР „Пътна полиция“,
  • Министерство на здравеопазването,
  • Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията,
  • Държавна агенция „Безопасност на движението по пътищата“,
  • Съюз на българските автомобилисти,
  • Националното сдружение на автобусните превозвачи в България,
  • ЗК „Лев Инс“ АД,
  • БНТ,
  • БНР,
  • Метромедиа,
  • „Метрополитен“ ЕАД,
  • „Кресли адвъртайзинг“.
  1. Очаквани резултати:
  • Повишаване на информираността на населението относно сериозността на проблема с детския пътен травматизъм и причините за ПТП;
  • Намаляване броя на пострадалите при пътни произшествия;
  • Превенция на детския пътен травматизъм и опазване на живота и здравето на децата;
  • Повишаване информираността на обществото за съществуването на Фонд за финансово подпомагане лечението на деца, жертви на „войната по пътищата“;
  • Осигуряване на финансов ресурс за подпомагане на лечението на деца с различни увреждания в резултат на пътни инциденти.
  1. Организиране на събитие по време на кампанията, фокусирано около началото на учебната година и във връзка с Деня без жертви на пътя - 21 септември.