Омбудсманът Диана Ковачева поиска от енергийния министър Теменужка Петкова, председателя на Комисията за енергийно и водно регулиране инж. Иван Иванов и изпълнителния директор на „Топлофикация Перник“ АД Ясен Кацаров гражданите на Перник в най-кратък срок да получат справедливи компенсации, заради честите спирания на парното и топлата вода в града.
„Обръщам се към Вас по повод десетки жалби до омбудсмана от битови клиенти на „Топлофикация Перник“ АД относно зачестили през м. декември 2020 г. аварийни прекъсвания на топлоснабдяването и влошено качество на топлоснабдителните услуги в редица райони на Перник.
Оплакванията са за системно спиране на топлоподаването от живеещи в центъра на града, както и в кварталите „Мошино“, „Тева“, „Изток“, „Проучване“, на улиците „Струма“, „Клемент Готвалд“, „Благой Гебрев“, „Хумни дол“, „Петко Каравелов“, „Младен Стоянов“, „Миньор“, „Димова махала“, „Св. Св. Кирил и Методий“, „Отец Паисий“, „1-ви май“, „Минск“, пл. „Кр. Пернишки“ и други“, изброява омбудсманът.
За по-малко от ден в институцията на обществения защитник постъпиха близо 40 сигнала от недоволни граждани, които с конкретни примери разказват за чести аварии, студени радиатори и липса на загряване на топлата вода. В същото време те изтъкват, че сметките им са като за пълноценно снабдяване с топла вода и парно.
В писмото си омбудсманът поиска от компетентните контролни органи и от дружеството да получи ясен отговор каква е причината за честото нарушаване на качеството на топлоснабдяването в Перник, а също така и какви действия ще бъдат предприети за привеждане възможно най-бързо на топлопреносната мрежа в техническа изправност.
Доц. Ковачева е категорична, че подобни чести аварии са недопустими и настоява за мерки, с които да се осигури непрекъснатост и качество на топлоснабдяването, така че гражданите на Перник да посрещнат наближаващите празници в топлинен комфорт.
Препоръка до МЕ и КЕВР ТУК
Препоръка до "Топлофикация Перник" АД ТУК
„Обръщам се към Вас по повод десетки жалби до омбудсмана от битови клиенти на „Топлофикация Перник“ АД относно зачестили през м. декември 2020 г. аварийни прекъсвания на топлоснабдяването и влошено качество на топлоснабдителните услуги в редица райони на Перник.
Оплакванията са за системно спиране на топлоподаването от живеещи в центъра на града, както и в кварталите „Мошино“, „Тева“, „Изток“, „Проучване“, на улиците „Струма“, „Клемент Готвалд“, „Благой Гебрев“, „Хумни дол“, „Петко Каравелов“, „Младен Стоянов“, „Миньор“, „Димова махала“, „Св. Св. Кирил и Методий“, „Отец Паисий“, „1-ви май“, „Минск“, пл. „Кр. Пернишки“ и други“, изброява омбудсманът.
За по-малко от ден в институцията на обществения защитник постъпиха близо 40 сигнала от недоволни граждани, които с конкретни примери разказват за чести аварии, студени радиатори и липса на загряване на топлата вода. В същото време те изтъкват, че сметките им са като за пълноценно снабдяване с топла вода и парно.
В писмото си омбудсманът поиска от компетентните контролни органи и от дружеството да получи ясен отговор каква е причината за честото нарушаване на качеството на топлоснабдяването в Перник, а също така и какви действия ще бъдат предприети за привеждане възможно най-бързо на топлопреносната мрежа в техническа изправност.
Доц. Ковачева е категорична, че подобни чести аварии са недопустими и настоява за мерки, с които да се осигури непрекъснатост и качество на топлоснабдяването, така че гражданите на Перник да посрещнат наближаващите празници в топлинен комфорт.
Препоръка до МЕ и КЕВР ТУК
Препоръка до "Топлофикация Перник" АД ТУК