5068 са децата и учениците в област Кърджали, непосещаващи училище и детска градина, стана ясно след проведена работна среща в областната администрация във връзка с изпълнението на дейностите по обхващане и задържане в образователната система на деца и ученици в задължителна предучилищна и училищна възраст.
В срещата са участвали представители на РУО, общините, “Социално подпомагане“, ОД на МВР, РЗИ, Бюрата по труда и директори на училища в областта, съобщиха от пресцентъра на областната администрация.
До този момент са посетени над 6000 домове, 71 деца са върнати в училище, сочи информационният масив на Механизма, е заявил началникът на Регионално управление на образованието Гроздан Колев.
Той е информирал участниците в срещата, че предстои създаването на екипи за обхват по райони, които ще събират данни за застрашените от отпадане ученици, ще проследяват потенциалните рискове – слаб успех, чести отсъствия, проблемно поведение и други и ще прилагат мерки за превенция и реинтеграция.
Колев е запознал присъстващите с функциите и ангажиментите на институциите и взаимодействието между тях по отношение на екипната работа, обмена на информация и контрола за прилагане на приетия постоянно действащия Механизъм за включване на децата в училище.
В срещата са участвали представители на РУО, общините, “Социално подпомагане“, ОД на МВР, РЗИ, Бюрата по труда и директори на училища в областта, съобщиха от пресцентъра на областната администрация.
До този момент са посетени над 6000 домове, 71 деца са върнати в училище, сочи информационният масив на Механизма, е заявил началникът на Регионално управление на образованието Гроздан Колев.
Той е информирал участниците в срещата, че предстои създаването на екипи за обхват по райони, които ще събират данни за застрашените от отпадане ученици, ще проследяват потенциалните рискове – слаб успех, чести отсъствия, проблемно поведение и други и ще прилагат мерки за превенция и реинтеграция.
Колев е запознал присъстващите с функциите и ангажиментите на институциите и взаимодействието между тях по отношение на екипната работа, обмена на информация и контрола за прилагане на приетия постоянно действащия Механизъм за включване на децата в училище.