Ще разглеждат сигнали и жалби от граждани в Севлиево
Ще разглеждат сигнали и жалби от граждани в Севлиево / netinfo
Всеки месец членовете на Обществения съвет за социални дейности в Севлиево ще разглеждат жалби, сигнали и предложения от граждани, постъпили в информационния център на Общината. В случай, че сигналите касаят пропуски и нарушения при осъществяване на дейностите по социалното подпомагане от страна на доставчици на такива услуги, Обществения съвет ще сезира за това Агенцията за социално подпомагане. Това е и една от основните му цели – да бъде посредник между ползвателите и доставчици на социални услуги. Решението бе взето на първо заседание на съвета, на което Христо Александров – нач. отдел „Хуманитарни и социални дейности“ бе избран за секретар и протоколист.

На първото заседание бе разяснен правилника за работа на съвета, а членовете му бяха запознати с критериите и стандартите за социални услуги и методика за приложението им. Единодушно бе приет и план за работа за следващата година, съгласно който бе решено всеки месец да бъде организирана приемна в клуба на хората с увреждания, организиране на дискусии с публично обсъждане на въпросите на социалните услуги, посещения в институции предоставящи социални услуги и др.