Двойно по-малко писмени жалби в РЗОК
Двойно по-малко писмени жалби в РЗОК / netinfo
Във всяка една от получените през 2007 година писмени жалби, свързани с болничното лечение в Габровска област, освен реални проблеми, хората се оплакват и от лошо отношение на персонала към тях. Това каза в интервю за Дарик радио пресаташето на Районната здравноосигурителна каса в Габрово Весела Спасова.

Тя съобщи още, че едва 15 осигурени пациенти са подали писмени сигнали в институцията през изминалата година, като броят е двойно по-малък в сравнение с предходния период.

Най-много са били оплакванията от семейни лекари – 6. От болничното лечение са се жалвали 5 души. Много повече са устните оплаквания, при които не се посочва лекаря или лечебното заведение, нарушило правата им.

Според Весела Спасова голяма част от недоволните граждани отказват да подават писмени жалби с аргумента, че не искат да си създават проблеми. За да се извърши проверка обаче е необходимо жалбите да са писмени, да не са анонимни и ако става дума за неправомерни плащания – да се приложи фискален документ, уточняват от касата.