Официалният бирен партньор на UEFA EURO 2020™ - Heineken®, насърчава феновете в подкрепата на любимия отбор с над 200 000 награди. Като един от най-дългоочакваните турнири UEFA EURO 2020™ се завръща заедно с емоцията от това хиляди фенове да посрещат от стадионите и малкия екран любимите си отбори.
Специално за турнира, Heineken® пусна на пазара бутилки с лимитиран UEFA EURO 2020™ дизайн с флаговете на 10-е държави с eдни от най-големите шансове за победа в първенството, както и символичен дизайн с трикольора на България в подкрепа на местната идентичност и гордост. Под капачките им феновете могат да открият символа на UEFA EURO 2020™, чрез който да спечелят един от 202 000 кена Heineken 500 мл. Регистрацията на уникалните кодове на www.heineken.bg под непечелившите капачки пък предоставя шанс за 2021 допълнителни награди, сред които ваучери за техника на стойност 1000 лв., джаги, футболни топки, очила, чаши и охладители за кенове.
За да предизвика допълнително почитателите на футбола, Heineken създава The fan rivalry. Мисията на Heineken® за UEFA EURO 2020™ е да покаже, че съперничествата от 90-те минути на терена обединяват феновете на футбола. Това е посланието и в кампанията, която предизвиква запалянковците да подкрепят любимия си отбор, като гласуват за избраната страна във всяка от срещите. Макар и разделени от предпочитанията си, почитателите на турнира се обединяват в любовта си към футбола и правят позитивното съперничество възможно. Гласувайки за своя фаворит при всяка футболна среща на www.heineken.bg, феновете трупат точки, с които след края на първенството могат да спечелят хладилник, пълен с бира, два 65-инчови телевизора, 4 джаги и 8 надуваеми легла с лимитиран дизайн. Всяка седмица до края на футболните двубои на лотариен принцип сред всички участващи, брандът раздава и комплекти стекове Heineken и Heineken 0.0.
Само преди месец, като част от кампанията на Heineken® „You are never watching alone”, подкрепяща UEFA CHAMPIONS LEAGUE 2020/21, популярната марка реализира кампанията „The Biggest Screen”, в която на страницата на бранда, потребителите се състезаваха за излъчване на финала на първенството на сградата срещу дома им. Мястото на излъчването на най-големия екран беше в Перник, като победителят беше избран след единодушно гласуване от публиката и журито на конкурса. Така българските фенове на футбола се събраха на живо, по един по-различен начин, за да споделят футболната емоция заедно в компанията на Heineken. Повече за изживяването, можете да видите във видеото тук.
Специално за турнира, Heineken® пусна на пазара бутилки с лимитиран UEFA EURO 2020™ дизайн с флаговете на 10-е държави с eдни от най-големите шансове за победа в първенството, както и символичен дизайн с трикольора на България в подкрепа на местната идентичност и гордост. Под капачките им феновете могат да открият символа на UEFA EURO 2020™, чрез който да спечелят един от 202 000 кена Heineken 500 мл. Регистрацията на уникалните кодове на www.heineken.bg под непечелившите капачки пък предоставя шанс за 2021 допълнителни награди, сред които ваучери за техника на стойност 1000 лв., джаги, футболни топки, очила, чаши и охладители за кенове.
За да предизвика допълнително почитателите на футбола, Heineken създава The fan rivalry. Мисията на Heineken® за UEFA EURO 2020™ е да покаже, че съперничествата от 90-те минути на терена обединяват феновете на футбола. Това е посланието и в кампанията, която предизвиква запалянковците да подкрепят любимия си отбор, като гласуват за избраната страна във всяка от срещите. Макар и разделени от предпочитанията си, почитателите на турнира се обединяват в любовта си към футбола и правят позитивното съперничество възможно. Гласувайки за своя фаворит при всяка футболна среща на www.heineken.bg, феновете трупат точки, с които след края на първенството могат да спечелят хладилник, пълен с бира, два 65-инчови телевизора, 4 джаги и 8 надуваеми легла с лимитиран дизайн. Всяка седмица до края на футболните двубои на лотариен принцип сред всички участващи, брандът раздава и комплекти стекове Heineken и Heineken 0.0.
Само преди месец, като част от кампанията на Heineken® „You are never watching alone”, подкрепяща UEFA CHAMPIONS LEAGUE 2020/21, популярната марка реализира кампанията „The Biggest Screen”, в която на страницата на бранда, потребителите се състезаваха за излъчване на финала на първенството на сградата срещу дома им. Мястото на излъчването на най-големия екран беше в Перник, като победителят беше избран след единодушно гласуване от публиката и журито на конкурса. Така българските фенове на футбола се събраха на живо, по един по-различен начин, за да споделят футболната емоция заедно в компанията на Heineken. Повече за изживяването, можете да видите във видеото тук.