/ iStock/Getty Images
Срещаме се с екипа на Билковита, за да ни разкажат малко повече затова как използват хилядолетната мъдрост на българския народ, събрана в неговите билкови рецепти, за да развият своя бизнес.

Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?

Компанията съществува от 2020 г. Във фирмата работят около 10 човека. Създаването на онлайн магазин беше планувано още съвсем в началото, като първоначално искахме да продаваме само онлайн, без физически магазини. Сега освен онлайн магазин, продаваме в около 200 физически обекта.

Билковита

Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?

Всяка една билкова смес е направена с много старание и любов. Обръщаме внимание на всеки един детайл. Поддържаме интереса на потребителите ни като създаваме нови и интересни билкови смеси. Стремим се да се развиваме постоянно. 

Къде продавате вашите продукти?

Продаваме нашите билкови смеси в много хранителни, био и зеленчукови магазини, в туристически обекти и разбира се, в нашия онлайн магазин. Наблягаме на продажби както в интернет, така и във физическите магазини, защото не всеки човек пазарува онлайн, а така достигаме до повече хора.

В кои магазини / точки на продажба и платформи / бихте искали да влезете онлайн и офлайн?

Бихме искали да имаме възможността да продаваме в Европа. Както и да достигнем  до възможно най - много български семейства, защото вярваме в българския пазар. 

Билковита

Колко нови хора планувате да ангажирате в дейността си?

Стремим се да се развиваме постоянно. Планираме да разширим екипа си, за да се случват нещата по-бързо и качествено. Искаме да дадем шанс на хората да се развиват. Трябва да вярват в силата на билките, както ние го правим, за да са част от семейството на Билковита.

Как планувате да агитирате феновете, клиентите и партньорите ви да ви подкрепят за Награда на публиката?

Плануваме да ангажираме нашите последователи  с точен и кратък пост в нашите социални мрежи. Ще направим кампания, за да може да достигнем до повече хора, защото вярваме, че потребителят ще ни хареса.