Националната здравноосигурителна каса (НЗОК) разширява функционалността на своето мобилно приложение, което ще даде на здравноосигурените граждани възможност активно да се включат в контрола на изразходването на обществения ресурс. Това съобщиха от Здравната каса.
Целта на проекта е да се свърже Персонализираната информационна система (ПИС) на НЗОК с мобилното приложение за iOS и Android, като се предостави възможност за получаване на нотификации за отчетени дейности през съществуващото мобилно приложение. Приложението ще е свързано и с електронните рецепти и регистрацията ще става чрез сайта на здравната каса.
Омбудсманът настоя НЗОК да информира пациентите, останали без лични лекари
Всеки пациент, след идентификация чрез ПИК на НАП или УКД на НЗОК, ще има възможност да получава на телефона си чрез приложението информация за извършени медицински дейности или изписване на лекарства, напълно или частично заплащани от НЗОК, и да изпраща обратна връзка до касата, ако забележи нередности – ако не е бил на преглед или не е получил лекарства от аптеката и т.н.
Целта на проекта е да се свърже Персонализираната информационна система (ПИС) на НЗОК с мобилното приложение за iOS и Android, като се предостави възможност за получаване на нотификации за отчетени дейности през съществуващото мобилно приложение. Приложението ще е свързано и с електронните рецепти и регистрацията ще става чрез сайта на здравната каса.
Омбудсманът настоя НЗОК да информира пациентите, останали без лични лекари
Всеки пациент, след идентификация чрез ПИК на НАП или УКД на НЗОК, ще има възможност да получава на телефона си чрез приложението информация за извършени медицински дейности или изписване на лекарства, напълно или частично заплащани от НЗОК, и да изпраща обратна връзка до касата, ако забележи нередности – ако не е бил на преглед или не е получил лекарства от аптеката и т.н.