Ауди вече има собствен телевизионен канал по интернет
Ауди вече има собствен телевизионен канал по интернет / netinfo

Първокласният германски автомобилен производител Ауди (Audi) пусна собствен интернет телевизионен канал, който предава цифрово съдържание 24 часа в денонощието, предаде ДПА.

Телевизионните емисии са на английски и немски, а каналът официално тръгна в ефир в началото на май.

Новият уеб канал следва традицията на известния рекламен девиз на компанията - "Прогрес чрез технология", тъй като никой от основните конкуренти на компанията - Мерцедес (Mercedes-Benz) и БМВ (BMW) - няма подобен канал.

През 2005 г. Ауди успешно пусна цифрова телевизия във Великобритания, която се гледа от 7,6 милиона домакинства по телевизионния канал Скай.

Компанията обяви, че каналът е комбинация от свързана с печалбата информационно-развлекателна програма и репортажи за начина на живот, културата, спорта и технологиите.

Ауди Ти Ви предлага и програми "по желание" на зрителите, които могат сами да поръчват репортажи по определени проблеми.

Целта на ръководството на канала е да достигне 500 000 потребители на месец, а компанията вече отчита до 2,5 милиона посещения на двата си сайта.