Изисквайте касови бележки при покупки, с тях доказвате и некачествени стоки
Изисквайте касови бележки при покупки, с тях доказвате и некачествени стоки / netinfo

Търговец на обувки в Монтана не издава касови бележки и не уважава рекламации, магазин за продажба на мобилни апарати също не приема рекламации на клиенти, съобщиха от Бюрото за потребителска информация и съвети на гражданите.

Няколко сигнала на граждани са постъпили в бюрото от един и същи магазин за обувки в Монтана. Всичките са за неиздаване на касови бележки. В един от случаите клиент е поискал да върне обувки, които са причинили нараняване на краката му, но рекламацията не е уважена, с мотив че обувките не са от този магазин, поясни ръководителят на бюрото Петко Петков.

Уведомена е Комисията за защита на потребителите, обувките са изпратени за изследване в акредитирана лаборатория. Очакват се резултатите. Със случая за неиздаване на касови бележки са запознати и данъчните. Собствениците на двата магазина не са се явили да разрешат проблемите на помирителна комисия, уточни Петков.

Сигнали до Бюрото за потребителска информация и съвети на гражданите в Монтана се подават на телефон 301 222 или на място от 9 до 12 часа в понеделник, вторник и четвъртък.