Конференция в АМТИИ
Конференция в АМТИИ / netinfo
Шестата международна научно-практическа конференция „Управленски и маркетингови проблеми в изкуството“ се открива в Академията за музикално, танцово и изобразително изкуство-Пловдив. Форумът, който започва в 09.30 часа, е най-голямото научно събитие у нас в сферата на артмениджмънта и комуникациите в изкуството, като тазгодишното издание е посветено на 15-годишнината от основаването на магистратурата „Артмениджмънт“ в АМТИИ.

Конференцията събира изследователи, учени, преподаватели и специалисти от пет български висши учебни заведения – Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“, Югозападен университет, Тракийски университет, Национална художествена академия и домакините от АМТИИ. Чуждестранните гости са от Холандия, Турция и Полша.

Сред пленарните доклади са изследвания като „Магистърска специалност „Артмениджмънт“ на 15 години. Постижения и перспективи“ на доц. д-р Живка Бушева, „Аспекти на хронотопа в публичните комуникации в изкуството“ на проф. д-р Любомир Караджов, „Корпоративният модел на мениджмънт – предпоставка за успех или неуспех на една изложба“ на проф. д-р Емилия Константинова, „Идентичност на бранда“ на доц. д-р Сюзанна Арутюнян-Василевска.

Ще бъдат представени изследвания, свързани с интелектуалната собственост в сферата на изкуството, държавното субсидиране на творчески проекти, имидж и бранд на Пловдив 2019, теоретични концепции за хоризонта на очакване и комуникационната лингвистика в изкуството, мениджмънт на наши и чужди международни арт-фестивали и др.