Областна администрация повиши компетентността на служителите си
Областна администрация повиши компетентността на служителите си / dariknews.archive

С проект по Оперативна програма „Административен капацитет" на стойност 66 513 лева, Областна администрация - Плевен повиши квалификацията и професионалната компетентност на своите служители. На заключителната пресконференция на проекта Йордан Методиев - управител на външна фирма, участвала в изпълнението на проекта разясни основните дейности, извършени във връзка с осъществяването му. Основна цел на проекта е именно повишаването на качеството на човешките ресурси и подобряването на професионалната компетентност, чрез конкретни обучения.

През деветте месеца на осъществяването на проекта, 28 служители на Областна администрация-Плевен са посещавали в извънработно време различни курсове на обучение като „Практически курс на обучение по английски език", курс за повишаване на презентативните умения, „Курс по ключови компетентности". Някои от обученията са провеждани в София и в крайна сметка всички участници са се справили успешно.

В сградата на Областна администрация в Плевен е проведен курсът по английски език, в който са се включили общо 18 служители в три нива на обучение. Проведен е също и курс по Автоматизиране на информационните дейности, който е свързан с работата с компютърната база данни. През него са преминали 10 служители.

В края на обучението всички участници са получили сертификати за преминалите обучения.