Близо една трета от активното население (18-49 години) предпочете финала на бляскавото риалити
Финалът и целият сезон на най-успешното риалити шоу у нас  –  VIP Brother 2017, е категоричният избор на зрителите на възраст 18-49 години в този часови интервал на излъчване. Почти една трета от гледащите телевизия от активното население (18-49 години) проследиха избора на "Любима звезда на България"  на 10 ноември 2017 по NOVA, което е с 29% повече от втората по гледаемост телевизия. Финалът на VIP Brother 2017 постигна най-голям дял сред активното градско население (18-49 години), а най-голяма преднина – 60%, пред конкурентната bTV има сред зрителите на възраст 18-34 години.

Вип брадър
netinfo

По време на финала на риалити формата с най-много традиции в България са регистрирани над 135 хиляди видеогледания в лайвстрийма на сайта Nova.bg.

Ники Кънчев и Алекс
netinfo

Близо 30% от зрителите пред екраните на възраст 18-49 години проследиха 11-ия любовен сезон на VIP Brother 2017. С 14% по-голям аудиторен дял, предаването отново бе изборът на активното население пред съдържанието на втората по гледаемост телевизия по същото време, което го превръща и в най-гледаното шоу за този сезон сред активното население в България (18-49 години) – за периода на излъчване на VIP Brother 2017. Показателно е, че почти една трета от зрителите на възраст 18-34 години са предпочели VIP Brother и са били с 45% повече от зрителите на bTV от същата аудиторна група по същото време.

Вип брадър
netinfo

Единадесетият сезон на VIP Brother отчита стабилно присъствие и в онлайн пространството. До този момент видео гледанията, регистрирани в канала на шоуто във Vbox7.com и по време на лайвстрийма, са почти 9,8 милиона. Над 5 милиона са посещенията на страницата на VIP Brother   2017, както и във Vesti.bg и Dariknews.bg.

Тото
netinfo

След като на финала в петък големият победител Тото напусна Къщата, тази вечер от 20.00 ч. на живо по NOVA в шоуто влизат най-желаните звезди за Big Brother: Most Wanted.