Над 1 милион зрители избраха най-новото музикално шоу на NOVA „Пееш или лъжеш"
Премиерата на най-новото забавно музикално шоу за България и Европа „Пееш или лъжеш", което за първи път събира на една сцена едни от най-популярните български звезди, нови музикални таланти и отлични имитатори, отбеляза очакван успех. Първият епизод спечели интереса на над един милион зрители в най-силните си моменти и за пореден път затвърди лидерската позиция на NOVA сред активното население.
След като през есента на 2014 г. NOVA отне лидерството от bTV, през 2015 го затвърди, през пролетта и лятото на 2016 увеличи преднината си, NOVA започна есенния сезон с категоричен успех, а резултатите на най-новия формат на медията „Пееш или лъжеш" за пореден път доказват, че NOVA е безспорният лидер в телевизионния ефир, привличайки повече зрители сред различните целеви групи спрямо втората по гледаемост медия bTV. С иновативната си програмна схема през този сезон „2 в 1" и въвеждането на съвършено нов формат не само на българския, но и за европейския телевизионен пазар, NOVA отново демонстрира, че е медията, която предлага най-актуалните и атрактивни световни формати на българските зрители.
netinfo
NOVA отбелязва изключителен успех на национално ниво с първия епизод на „Пееш или лъжеш" - 31,8% от всички зрители (4+) са гледали шоуто в часовия слот (21.00 - 23.02 ч.), което е с над 25% повече от втората по гледаемост телевизия bTV. Още по-категорично е предимството на NOVA сред активното население (18-49 години) в посочения времеви интервал, което е с 87% повече спрямо втората по гледаемост медия. При по-младата и най-трудна за достигане аудитория (18-34 години), делът на зрителите на NOVA достига 41,8%, което е над два пъти повече спрямо предаванията, излъчвани по bTV в същия времеви период.Още от първите минути най-новото забавно музикално шоу в българския телевизионен ефир спечели над 30% от активното население в страната. Данните сочат, че интересът на зрителите към „Пееш или лъжеш" до края на предаването непрекъснато се увеличава, като в най-напрегнатите минути преди развръзката, шоуто привлича над 40% от активното население, достигайки до 44.8% аудиторен дял.
netinfo
Победителят в първото предаване на „Пееш или лъжеш" Милка Татарева сполучливо успя да заблуди Любо Киров, че притежава певчески умения. Освен парична награда в размер на 3000 лв., тя си спечели и възможността да пее в дует с него. Победителите в седемте епизода на шоуто ще имат уникалната възможност да изпълнят дуети с някои от най-популярните български звезди, които ще видим във формата - Любо Киров, Люси Дяковска, Криско, Веселин Маринов, Атанас Пенев, Маргарита Хранова и Йорданка Христова. Изпълненията ще са част от специален концерт в Новогодишната нощ по NOVA.