ЧЕЗ
ЧЕЗ / БГНЕС
"ЧЕЗ Електро България" АД напомня на своите битови клиенти, че срокът за заплащане на дължимата сума за консумирана електроенергия, след издаване на фактурата за потребление, е 20 дни, съобщават от дружеството.

Във всяка фактура за консумирана електроенергия, издавана от "ЧЕЗ Електро България" АД (отдолу на фактурата, в секция "Важна информация") се съдържа информация за сроковете за плащане на дължимите суми.

„ЧЕЗ България“ спира планираните дейности по електроразпределителната мрежа

При забавяне на плащането на дължими суми за консумирана електроенергия клиентите на дружеството се уведомяват по телефон, електронна поща или писмо на хартиен носител.
"ЧЕЗ Електро България" АД информира и със sms клиенти, пропуснали стандартния срок за плащане на сметката. Регистрация за услугата може да се извърши чрез еднократен sms на номер 170077, със съдържание цифрите на клиентския номер, който може да се намери във фактурата за електроенергия. Клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план, без увеличение на цената. След регистрация проверката на задължения се извършва с кратко съобщение с текст "smetka" на 170077. Всички разходи по изпращане на информативните sms-и се поемат от "ЧЕЗ Електро България" АД. Услугата може да се заяви и онлайн на www.cez.bg, посочват от ЧЕЗ.

Всеки клиент на "ЧЕЗ Електро България" АД има избор как да получава фактурата си за консумирана електроенергия - по пощата, на хартиен носител, до подаден от клиента адрес, като фактурите се доставят до 7 дни от тяхното издаване или по електронна поща до подаден от клиента актуален имейл адрес, след регистрация за услугата. Електронните фактури се доставят на имейла на потребителя до 24 часа след издаването им.

Информация, свързана с издаването и получаването на фактури, начини на доставка и възможности за плащане, както и за заявяване на услуги потребителите могат да получат на телефонна линия 0700 10 010, сайта на дружеството, имейл info@cezelectro.bg, се посочва в съобщението.