/ БГНЕС
„ЧЕЗ Разпределение България“ АД спира планираните дейности по електроразпределителната мрежа. За осигуряване непрекъснатост на електрозахранването за хората, които работят от вкъщи, ще се изпълняват само неотложни дейности по поддръжка и ремонт на мрежата.

Обслужването на клиентите на дружествата от Групата ЧЕЗ в България ще се осъществява основно по имейл и телефон - klienti@cez-rp.bg, info@cezelectro.bg, и денонощна информационна линия 0700 10 010 за двете дружества. Информация за размер на дължими суми и смущения в електрозахранването може да бъде получена чрез същите канали.
Центровете за обслужване на клиенти ще работят с клиенти от 9:00 до 15:00 ч. от понеделник до петък. В центровете се допуска брой хора, равен на броя гишета за обслужване в конкретния център.

За плащане на сметки клиентите могат да се възползват от безкасовите начини за плащане - по банков път чрез директен дебит, банкомат или платежно нареждане, по интернет чрез интернет банкиране, системите на ePay.bg, ОББ, Icard.bg и Транскарт или директно през сайта на ЧЕЗ, с sms през системите на ePay и Icard.

Проверка на текущи задължения за електроенергия може да бъде направена чрез sms. Регистрация за услугата може да се извърши чрез еднократен sms на номер 170077, със съдържание цифрите на клиентския номер, който може да се намери във фактурата за електроенергия. Клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план, без увеличение на цената. След регистрация проверката на задължения се извършва с кратко съобщение с текст „smetka“ на 170077, без увеличение на цената, според конкретния тарифен план на клиента. Всички разходи по изпращане на информативните sms-и се поемат от „ЧЕЗ Електро България“ АД. Услугата може да се заяви и онлайн на www.cez.bg.

Клиентите, които получават своята месечна фактура на хартия по куриер, могат да заявят електронна фактура напълно безплатно чрез обаждане на 0700 10 010 или онлайн на сайта www.cez.bg , секция „Е-услуги“. В „Е-услуги“ клиентите на ЧЕЗ могат да се възползват и от други дистанционни методи на обслужване като деклариране на показания, справки за текущи ремонти и аварии и др.