Куриерска фирма начислявала допълнителна такса "коронавирус". Това станало ясно след проверка на Комисия за защита на потребителите (КЗП) и Териториална дирекция на Национална агенция за приходите (ТД НАП), съобщават от прокуратурата.
Преди две близо две седмици служители на НАП, КЗП и КРС започнали проверката. За целта била изпратена пратка чрез "таен клиент", с тегло 2,9 кг. Обявената цена за изпращане на пратката, съгласно ценоразписа, е 256,20 лева. При отправено запитване относно размера на цената за услугата е била направена отстъпка с близо 25 лева. Не е било дадено обяснение за основанието на направената отстъпка, поради легитимиране на проверяващите.
Впоследствие на инспекторите е било обяснено, че тя е предвидена за "първи клиент".
При запитване от страна на служител на КРС дали се прилага допълнителна такса "извънредна ситуация" за куриерски услуги над 2,5 кг, служител на компанията е отговорил утвърдително и обяснил, че се начислява такса в размер на 5 лева.
Такава такса не е обявена по никакъв начин в офиса, нито фигурира в ценоразписа, поставен в търговския обект. Тя е обявена на интернет страницата на компанията, като стойността й е различна, в зависимост от теглото на пратката.
Преди две близо две седмици служители на НАП, КЗП и КРС започнали проверката. За целта била изпратена пратка чрез "таен клиент", с тегло 2,9 кг. Обявената цена за изпращане на пратката, съгласно ценоразписа, е 256,20 лева. При отправено запитване относно размера на цената за услугата е била направена отстъпка с близо 25 лева. Не е било дадено обяснение за основанието на направената отстъпка, поради легитимиране на проверяващите.
Впоследствие на инспекторите е било обяснено, че тя е предвидена за "първи клиент".
При запитване от страна на служител на КРС дали се прилага допълнителна такса "извънредна ситуация" за куриерски услуги над 2,5 кг, служител на компанията е отговорил утвърдително и обяснил, че се начислява такса в размер на 5 лева.
Такава такса не е обявена по никакъв начин в офиса, нито фигурира в ценоразписа, поставен в търговския обект. Тя е обявена на интернет страницата на компанията, като стойността й е различна, в зависимост от теглото на пратката.