Парламентарната комисия по бюджет и финанси започна да гледа отново на второ четене проекта за актуализация на държавния бюджет за 2021 година. В комисията не мина предложението за увеличаване на парите за реклама в туризма с 4,5 млн. лева.
"По бюджета за реклама на българските тустически обекти и услуги има програма за 16 млн. лева, като от тях са използвани половината", каза министърът на финансите.
"Защо са необходими още допълнителни 4,5 млн. лева. Харченето на тези пари ставаше през големи обществени поръчки, за реклами основно в чужбина", добави министърът.
"Ако искате да имате добри тарифи плащате бюджета тази година за догодина за световните, големите медии. Няма как като платите януари и направите договора тогава да получите добрата тарифа. Ако искате да вземете добра тарифа всички бюджети са планирани септември-октомври-ноември", каза Капон.
"По бюджета за реклама на българските тустически обекти и услуги има програма за 16 млн. лева, като от тях са използвани половината", каза министърът на финансите.
"Защо са необходими още допълнителни 4,5 млн. лева. Харченето на тези пари ставаше през големи обществени поръчки, за реклами основно в чужбина", добави министърът.
"Ако искате да имате добри тарифи плащате бюджета тази година за догодина за световните, големите медии. Няма как като платите януари и направите договора тогава да получите добрата тарифа. Ако искате да вземете добра тарифа всички бюджети са планирани септември-октомври-ноември", каза Капон.