Снимката е илюстративна
Снимката е илюстративна / ThinkStock/Getty Images
Британски летовници, почивали у нас, години след като са се завърнали във Великобритания предявяват искове за изплащане на обезщетения за уж претърпени вреди в родни хотели. Това отбелязват от Съюза на собствениците в Слънчев бряг.
 
"Често жалбите на задграничните курортисти са по-скоро абсурдни", обясниха хотелиерите. Те дават пример с английски турист, който бил на почивка у нас, поискал обезщетение за това, че загубил равновесие и паднал по мокра настилка в хотел в курорта. Според хотелиерите обаче пропуснал да посочи, че дисбалансът в движенията му се дължал на злоупотреба с алкохол.
 
Кои са най-мързеливите туристи?

Механизмът, оповестен на годишното общо отчетно събрание на членове на Съюза на собствениците в Слънчев бряг, е следният: тypиcтитe ce пpибиpaт y дoмa, слeд няколко месеца ce cвъpзвaт c aдвoĸaт, който започва да пpитиcĸa тypoпepaтopa, a тoй - cъoтвeтния xoтeл за изплащане на oбeзщeтeния.

Браншът разчита на адекватни промени в законодателната политика в туризма. И настоява за спешно решаване на проблемите с многобройните незаконни временни обекти, със законодателните и нормативни актове, които не съответстват на реалната среда и пр.

Пясък на плажа, риби в морето – сред най-абсурдните оплаквания на туристи

Сред наболелите и неотложни за решаване проблеми хотелиерите посочиха също липсата на проекти по реновиране и поддържане на инфраструктурата в Слънчев бряг, недостатъчната ефективна реклама на туристическия продукт и не на последно място - огромната липса на квалифицирана работна ръка в сферата на туризма.