Приблизително 44 500 данъкоплатци и осигурители са обслужени в офиса на Националната агенция за приходите в Монтана през изтеклата 2016 г.
Около 13 100 са посетили приходната администрация в областния град заради въпроси, свързани със здравния статус. 14 850 са посетили териториалната агенция по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори. За 4300 клиенти причината е била потребност от издаване на документ, а за 4100 – уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга «Справки за задължения». 2500 са го направили поради необходимост от регистрация или промени в нея, 1450 – за да получат информация, а 1130 – формуляри. 1700 са посетили офиса на НАП, за да подадат заявление за подаване на документи по електронен път, а 830 – на ПИК /персонален идентификационен код/.
Системата за управление на опашките е една своеобразна форма за противодействие срещу нерегламентираното извършване на услуги. Тя позволява и стриктен контрол върху работата на служителите. Системата автоматично отчита както средното време за изчакване и за обслужване, така и средното време, за което даден инспектор извършва съответната административна услуга.
Между 9 и 10 мин. е било средното време за изчакване на клиент през 2016 г., а между 4 и 5 мин. – за неговото обслужване.