Кампания на Община В.Търново ще популяризира националната кампания Българските символи и ще призовава участниците да изберат хълма Царевец за символ на страната ни в Европейския съюз.
Националната кампания Българските символи цели да популяризира българските ценности и да помогне за възраждането на позабравените традиции, да избере най-характерните символи, с които бихме искали да се гордеем и да ни идентифицират в Европа и света.
Националната кмпанията предвижда българският символ да бъде избран чрез интернет гласуване в сайта infobulgaria.info/bgsimvoli/
Своя избор за символ на родината си, българите могат да направят в няколко категории.
В категорията природни забележителности са включени седемте рилски езера, чудните мостове в Родопите, Триградското ждрело, Балкана, Белоградчишките скали, еделвайса, мелнишките пирамиди, минералните извори, резерватът Сребърна, побитите камъни край Варна и пещерите в България.
В категорията храни и напитки изборът е между киселото мляко, шопската салата, бялото саламурено сирене, баницата, виното мавруд, ракията, лютеницата, кюфтето и кебапчето, питката с шарена сол и луканката.
В категорията културно и историческо наследство трябва да бъде направен избор между кирилицата, Боянската царква, стария град в Несебър, българската роза и розовото масло, исторические хълм Царевец, Мадарския конник, мартеницита, Рилския манастир, българския фолклор, нестинарите и ритона от панагюрското златно съкровище.
Кампанията на община В. Търново ще популяризира гласуването именно в категорията Културно и историческо наследство, в която е включена крепостта Царевец.
За целта общината е подготвила 2000 флаера, 2000 стикера и 500 плаката.
„Призовавам към по-голяма активност при гласуването от страна на великотърновци у нас и в чужбина, а и не само на великотърновци, защото съм убеден, че
символът и величието на България най-добре се идентифицират с крепостта Царевец”, каза кметът на старата столица Румен Рашев.
Кампанията на общината бе представена на среща вчера, на която присъстваха представители на двата унивреститета в града, на неправителстевни организации, културни институци и медии.
На срещата бяха поканени и собственици на интернет клубове, към които бе отправено предложение да поставят като заглавна страница в залите информация за кампанията.
Кампанията приключвана 26 януари.
Националната кампания Българските символи цели да популяризира българските ценности и да помогне за възраждането на позабравените традиции, да избере най-характерните символи, с които бихме искали да се гордеем и да ни идентифицират в Европа и света.
Националната кмпанията предвижда българският символ да бъде избран чрез интернет гласуване в сайта infobulgaria.info/bgsimvoli/
Своя избор за символ на родината си, българите могат да направят в няколко категории.
В категорията природни забележителности са включени седемте рилски езера, чудните мостове в Родопите, Триградското ждрело, Балкана, Белоградчишките скали, еделвайса, мелнишките пирамиди, минералните извори, резерватът Сребърна, побитите камъни край Варна и пещерите в България.
В категорията храни и напитки изборът е между киселото мляко, шопската салата, бялото саламурено сирене, баницата, виното мавруд, ракията, лютеницата, кюфтето и кебапчето, питката с шарена сол и луканката.
В категорията културно и историческо наследство трябва да бъде направен избор между кирилицата, Боянската царква, стария град в Несебър, българската роза и розовото масло, исторические хълм Царевец, Мадарския конник, мартеницита, Рилския манастир, българския фолклор, нестинарите и ритона от панагюрското златно съкровище.
Кампанията на община В. Търново ще популяризира гласуването именно в категорията Културно и историческо наследство, в която е включена крепостта Царевец.
За целта общината е подготвила 2000 флаера, 2000 стикера и 500 плаката.
„Призовавам към по-голяма активност при гласуването от страна на великотърновци у нас и в чужбина, а и не само на великотърновци, защото съм убеден, че
символът и величието на България най-добре се идентифицират с крепостта Царевец”, каза кметът на старата столица Румен Рашев.
Кампанията на общината бе представена на среща вчера, на която присъстваха представители на двата унивреститета в града, на неправителстевни организации, културни институци и медии.
На срещата бяха поканени и собственици на интернет клубове, към които бе отправено предложение да поставят като заглавна страница в залите информация за кампанията.
Кампанията приключвана 26 януари.