18 млн. лева повече дава Столична община за градски транспорт през тази година. Това показват разчетите на икономическата рамка, която се очаква да бъде приета заедно с бюджета на София утре. Зам.-кметът по транспорт Евгени Крусев посочи, че повече средства ще бъдат предназначени за повече превозни средства и въвеждане на изцяло нови линии. Една идея, която от дълги години общината се опитва да реализира – нощен градски транспорт, също е сред възможните нововъведения, които от „Московска 33” обмислят.
Тайни агенти ще следят за мръсни автобуси и груби шофьори
Освен това тази година столичният авто- или електротранспорт ще получават повече пари за превоз.
„Икономическата рамка за градския транспорт най-общо може да се обобщи като по-добра от тази, която беше през миналата година. Близо 18 млн. лева са средствата, които са в повече за градския транспорт през 2018 г., като тези 18 млн. лева ще резултират в повече превозни средства по линиите, които сега съществуват и възможности за създаване на нови линии на градския транспорт за разработване на изцяло нови услуги, които транспортът да предложи на хората“, каза Крусев.
Какви са идеите за борба с мръсния въздух в София?
„1.2 млн. километра са километрите, които транспортните оператори ще изминат в повече през 2018 г. Ние увеличаваме единичната цена на конкретен оператор за извършваната от него услуга, като срещу това ще изискваме по-високо качество на услугата. За частните оператори цените не се променят, завишава се единствено стойността на Столичния автотранспорт. На автотранспорта се завишава със 0.7 стотинки, а на електро - с около 0.20 ст.“, допълни Крусев.
Тайни агенти ще следят за мръсни автобуси и груби шофьори
Освен това тази година столичният авто- или електротранспорт ще получават повече пари за превоз.
„Икономическата рамка за градския транспорт най-общо може да се обобщи като по-добра от тази, която беше през миналата година. Близо 18 млн. лева са средствата, които са в повече за градския транспорт през 2018 г., като тези 18 млн. лева ще резултират в повече превозни средства по линиите, които сега съществуват и възможности за създаване на нови линии на градския транспорт за разработване на изцяло нови услуги, които транспортът да предложи на хората“, каза Крусев.
Какви са идеите за борба с мръсния въздух в София?
„1.2 млн. километра са километрите, които транспортните оператори ще изминат в повече през 2018 г. Ние увеличаваме единичната цена на конкретен оператор за извършваната от него услуга, като срещу това ще изискваме по-високо качество на услугата. За частните оператори цените не се променят, завишава се единствено стойността на Столичния автотранспорт. На автотранспорта се завишава със 0.7 стотинки, а на електро - с около 0.20 ст.“, допълни Крусев.