"През месец август машините започват да копаят от Пейчиново в посока Русе. Магистралата ще се изгражда в продължение на 3 години", каза народният представител от ГЕРБ в 19-и МИР - Русе Пламен Нунев, който се срещна с живущи и работещи в района и в птицекомбината до кметство Червена вода /Община Русе/. Той коментира изграждането на пътната инфраструктура в региона и в частност - автомагистралата Русе-Велико Търново и второкласния път Русе-Кубрат.
Народният представител Пламен Нунев в Сливо поле: Екипът на ГЕРБ в Русенска област и в Община Сливо поле се грижи за хората и решава проблемите им
Причината да се работи активно за по-добрата свързаност на Северна България с останалата част на страната е в приоритетите на Министерски съвет с министър – председател Бойко Борисов, подкрепени от народните представители. По този начин ще се осигури подобряване на средата за развитие на бизнеса, създаване на нови работни места, а оттам и по – висок жизнен стандарт за гражданите.
След един месец от района на т. нар. „Мида“ до Волово ще започне последния етап от основната рехабилитация на главен път I – 5 Русе – Бяла, добави народният представител. Идеята е алтернативният път на магистралата да бъде в много добро състояние, за да се ползва от жителите на общините Борово, Иваново, Бяла, Две могили и др. По този начин те няма да се налага да плащат такси, за да се придвижват по магистралата.
Пламен Нунев сподели подробности и за още един важен участък в Русенска област.
Агенция „Пътна инфраструктура“ стартира обществена поръчка за избор на изпълнители при рехабилитацията на 126 км второкласни и третокласни пътища. Ще бъдат основно ремонтирани близо 47 километра от път II-23 Русе-Кубрат. Става дума за 2 лота. Това са:
По време на разговора местните жители споделиха, че пътят Семерджиево – Червена вода е в лошо състояние. Те се оплакаха, че през зимата има проблеми с придвижване на автобусите. Г-н Нунев отговори, че предстои частичен ремонт, но трябва да се следват приоритетите и програмата за ремонтни дейности на пътната инфраструктура в региона.
Преди казваха „Асфалтът не се яде!“, а сега всеки иска да се направи пътя до неговото населено място и обновят улиците в селата. Това ще се случи постепенно, увери в заключение Пламен Нунев.
Народният представител Пламен Нунев в Сливо поле: Екипът на ГЕРБ в Русенска област и в Община Сливо поле се грижи за хората и решава проблемите им
Причината да се работи активно за по-добрата свързаност на Северна България с останалата част на страната е в приоритетите на Министерски съвет с министър – председател Бойко Борисов, подкрепени от народните представители. По този начин ще се осигури подобряване на средата за развитие на бизнеса, създаване на нови работни места, а оттам и по – висок жизнен стандарт за гражданите.
След един месец от района на т. нар. „Мида“ до Волово ще започне последния етап от основната рехабилитация на главен път I – 5 Русе – Бяла, добави народният представител. Идеята е алтернативният път на магистралата да бъде в много добро състояние, за да се ползва от жителите на общините Борово, Иваново, Бяла, Две могили и др. По този начин те няма да се налага да плащат такси, за да се придвижват по магистралата.
Пламен Нунев сподели подробности и за още един важен участък в Русенска област.
Агенция „Пътна инфраструктура“ стартира обществена поръчка за избор на изпълнители при рехабилитацията на 126 км второкласни и третокласни пътища. Ще бъдат основно ремонтирани близо 47 километра от път II-23 Русе-Кубрат. Става дума за 2 лота. Това са:
- Лот 32 Път II-23 Русе - Кубрат от км 0+030 до км 21+550, с обща дължина 21,520 км /до Тетово/. Тук индикативната стойност е 19 150 000 лв. без ДДС;
- Лот 33 Път II-23 Русе - Кубрат от км 21+550 до км 46+771, с обща дължина 25,221 км, области Русе и Разград. Индикативната стойност е 18 610 000 лв. без ДДС.
По време на разговора местните жители споделиха, че пътят Семерджиево – Червена вода е в лошо състояние. Те се оплакаха, че през зимата има проблеми с придвижване на автобусите. Г-н Нунев отговори, че предстои частичен ремонт, но трябва да се следват приоритетите и програмата за ремонтни дейности на пътната инфраструктура в региона.
Преди казваха „Асфалтът не се яде!“, а сега всеки иска да се направи пътя до неговото населено място и обновят улиците в селата. Това ще се случи постепенно, увери в заключение Пламен Нунев.