Семинар за представяне на вътрешните правила за организация на административната дейност за оборот на електронни документи и документи на хартиен носител в областните и общински администрации организира Областна администрация Плевен. Инициативата ще се проведе на 13 и 14 септември в село Чифлик, уточняват от пресцентъра на администрацията. Семинарът е към поддейност "Подготовка на инструкция за тяхното привеждане към нуждите на конкретната администрация" по изпълнение на проект "По-добро обслужване чрез електронно управление в Северозападен (СЗ), Северен Централен (СЦ) и Североизточен (СИ) район за планиране" на Областна администрация Плевен. Проектът е по Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски социален фонд.
Семинарът се организира в изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка с предмет "Ре-инженеринг на работните процеси, разработване на вътрешни правила за документооборота на електронни документи и документи на хартиен носител и реализация на електронни и комплексни административни услуги по държавна и общинска собственост", сключен между Областна администрация Плевен и Дружество по ЗЗД "ТАФ". Форумът ще бъде открит от зам.-областния управител на Плевен Тошко Гетов. В него ще вземат участие 24 представители на областните и 50 служители в общинските администрации, както и целеви групи по проекта.
Семинарът ще включва въвеждаща част в принципите на електронно управление и използването на електронен документ и електронен подпис. Ще бъдат представени типови вътрешни правила за организация на административната дейност (за оборот на електронни документи и документи на хартиен носител) в областните и общински администрации. Предвидени са и дискусии върху предложените текстове на конкретни типови вътрешни правила за отделни администрации.