Осемдесет и четири модерни електронни услуги за граждани и фирми въвежда Община Перник.
Това се случва чрез партньорство между администрацията и софтуерна група "Акстър" към Техническия университет в София. Новата платформа и мобилно приложение са достъпни в официалния сайт на Община Перник, както и в Google Play.
Създадоха звено „Общинска полиция“ в Перник (СНИМКИ)
По време на представянето им днес присъства и заместник-кметът на Перник Стефан Кръстев. "Преминаването към електронни услуги е важна стъпка към модернизацията и развитието на общността.
Допреди броени дни гражданите на Перник имаха достъп до едва няколко на брой електронни услуги. Броят им вече е 84, което е голяма крачка напред в подобряване на електронното управление и дигитализацията на община Перник", заяви Кръстев.
Въведените 84 електронни услуги предоставят нова възможност на гражданите и фирмите да искат и получават по електронен път административни услуги. Услугите са достъпни не само от компютър, но и чрез мобилни телефони и таблети с версия на операционната система Андроид над 7.
Това осигурява удобство и гъвкавост, като позволява на гражданите и фирмите в общината да използват услугите по всяко време и от всяко място. Наличните електронни услуги покриват над 90% от нуждите на гражданите и фирмите, като броят им ще нараства.
За да обезпечи сигурността и защитата на личните данни на гражданите, Община Перник инвестира в киберсигурност и технически решения, които гарантират защитата на информацията при изискването на услуги по електронен път.
Очаква се до края на годината Община Перник да предоставя всичките си електронни административни услуги в онлайн формат. Така техният общ брой ще надхвърли 140.
Това се случва чрез партньорство между администрацията и софтуерна група "Акстър" към Техническия университет в София. Новата платформа и мобилно приложение са достъпни в официалния сайт на Община Перник, както и в Google Play.
Създадоха звено „Общинска полиция“ в Перник (СНИМКИ)
По време на представянето им днес присъства и заместник-кметът на Перник Стефан Кръстев. "Преминаването към електронни услуги е важна стъпка към модернизацията и развитието на общността.
Допреди броени дни гражданите на Перник имаха достъп до едва няколко на брой електронни услуги. Броят им вече е 84, което е голяма крачка напред в подобряване на електронното управление и дигитализацията на община Перник", заяви Кръстев.
Въведените 84 електронни услуги предоставят нова възможност на гражданите и фирмите да искат и получават по електронен път административни услуги. Услугите са достъпни не само от компютър, но и чрез мобилни телефони и таблети с версия на операционната система Андроид над 7.
Това осигурява удобство и гъвкавост, като позволява на гражданите и фирмите в общината да използват услугите по всяко време и от всяко място. Наличните електронни услуги покриват над 90% от нуждите на гражданите и фирмите, като броят им ще нараства.
За да обезпечи сигурността и защитата на личните данни на гражданите, Община Перник инвестира в киберсигурност и технически решения, които гарантират защитата на информацията при изискването на услуги по електронен път.
Очаква се до края на годината Община Перник да предоставя всичките си електронни административни услуги в онлайн формат. Така техният общ брой ще надхвърли 140.