По електронен път в Териториална дирекция на НАП- Кюстендил можете да плащате данъци и осигуровки, както и да подавате следните документи:
Декларации и документи по ЗДДС; VIES декларации; Уведомления за трудови договори по чл.62 и чл.123 от КТ; Осигурителни декларации обр.6; Декларации за облагане с корпоративен данък (чл.92 от ЗКПО); Декларация за облагане на доходите (чл.50 от ЗДДФЛ); Декларации за Интрастат оператори; Искания за издаване на удостоверения.
За да ползвате електронните услуги на НАП трябва да притежавате сертификат за универсален електронен подпис, издаден от регистриран доставчик на удостоверителни услуги. Оторизирани за България доставчици на електронни подписи са - „Информационно обслужване” ; „Инфонотари”; „Спектър”; „Банксервиз”. След като се снабдите с електронен подпис, задължително трябва да подадете заявление за ползване на електронните услуги на НАП, съобщава говорителят на Териториалната дирекция в Кюстендил Лилия Иванова.
Вече можете да подавате искане за възстановяване на платени здравни вноски и по електронен път. Право на това имат българските граждани, които са били извън страната повече от 183 дни, в периода 1 юли 1999 год. - 31 декември 2007 година, плащали са здравни вноски, но не са ползвали медицинска помощ.