Японци харесаха Йовка Страшилова, зам.-директор „Маркетинг и продажби” в Албена АД, за рекламно лице на голф туризма по време на международното изложение IGTM в Анталия тази седмица, съобщиха от пресцентъра на курорта. Туроператорите от Страната на изгряващото слънце са избрали българката за фотосесия и са я облекли в кимоно. Японски репортери и оператори снимали чаровната мениджърка за списание “Golf Travel” и други издания и клипове.
За пръв път представител на „Албена” АД участва в най-голямото изложение за голф туризъм в света, съобщават от компанията. По време на изложението България получи наградата за "Неоткрита туристическа дестинация" за 2012 г. на Международната асоциация на голф туроператорите (IAGTO). На форума се събраха повече от 1400 представители на голф индустрията от 67 страни. Това е най-значимото събитие за професионалисти от бранша за годината, информират от Албена.
Световното изложение за голф туризъм в Турция се проведе за 14-и път. В него участваха 350 специализирани туроператори, чиято дейност отразяват 140 международни медии. България се представи със самостоятелен щанд, на който бяха представени шест голф игрища и два голф туроператора.