Туристически инспекторат ще проверява спазват ли се изискванията, след като даден хотел е бил категоризиран. Това бе отговорът на ресорния министър Николина Ангелкова след оплакванията от лоши условия в редица хотели у нас.
Тя обясни, че инспекторатът ще се грижи само за последващия контрол. В момента явно има пропуски в дейността на Комисията за защита на потребителите, каза Ангелкова и определи КЗП като „най-слабото звено” .
Ангелкова в Созопол: Проверки ще има цяло лято
Министърът на туризма уточни, че за да се отнеме категорията на един хотел, Комисията за защита на потребителите трябва да подаде искане за това, а в много от случаите такова не се получава.
„КЗП трябва да ни сигнализират. Ние не знаем кои са много от хотелите и затова разчитаме на сигналите. В момента ние чакаме някакъв друг орган да ни сигнализира, ако реши, за да можем да стартираме процедура за отнемане на звезди", изтъкна тя и допълни, че в Министерството на туризма вече действа телефон за сигнали и нередности по хотелите.
Тя обясни, че инспекторатът ще се грижи само за последващия контрол. В момента явно има пропуски в дейността на Комисията за защита на потребителите, каза Ангелкова и определи КЗП като „най-слабото звено” .
Ангелкова в Созопол: Проверки ще има цяло лято
Министърът на туризма уточни, че за да се отнеме категорията на един хотел, Комисията за защита на потребителите трябва да подаде искане за това, а в много от случаите такова не се получава.
„КЗП трябва да ни сигнализират. Ние не знаем кои са много от хотелите и затова разчитаме на сигналите. В момента ние чакаме някакъв друг орган да ни сигнализира, ако реши, за да можем да стартираме процедура за отнемане на звезди", изтъкна тя и допълни, че в Министерството на туризма вече действа телефон за сигнали и нередности по хотелите.