Според индекса на Мичиганския университет за задоволяването на нуждите на потребителите (University of Michigan's American Customer Satisfaction Index), тази година за първи път от 2002 г. резултатът на Yahoo е на първо място, покачвайки се с 3.9 процента спрямо миналата година. Въпреки гордостта на Yahoo от постигнатото, резултатът може да се оспори, защото е комбинация от търсене и уеб портал, а определено няма никакъв шанс скоро Google да бъдат изместени от първото място при търсачките, но нямат портал.
„Ние непрекъснато работим за най-доброто онлайн преживяване на нашите потребители и сме щастливи да приветстваме силна конкуренция, която ни кара да работим по-усилено и да въвеждаме иновативни решения”, бе коментарът на Google за оповестените от Мичиганския университет данни.
В класацията другите търсачки/портали също разменят местата си, като резултатът на MSN, собственост Microsoft, се покачва с 1.4 процента, Ask.com също се покачва с 5.6 на сто, а AOL пада с цели 9.5процента, според индекса на Мичиганския университет.