Клиентите на УниКредит Булбанк вече могат да правят парични преводи помежду си без да въвеждат IBAN, благодарение на новата функционалност “Превод по мобилен номер“. Единственото необходимо, за да се използва функционалността, която е насочена към индивидуалните клиенти на банката, е и двете страни (наредителят и получателят на превода) да имат активен мобилен номер, регистриран в Булбанк Мобайл, и сметка в лева с активни права.
Разработването на „Превод по мобилен номер“ е в отговор на нарастващия брой вътрешнобанкови преводи – с над 70% през последните две години. За същия период сериозно увеличение има при всички показатели на мобилното банкиране на УниКредит Булбанк, което скоро навърши 10 години и по този повод организира специална кампания в подкрепа на „Българската Коледа“, която има за цел да събере 10 хиляди лева.
Прогнозата на експертите на банката в развитието на дигиталните канали е, че новата функционалност много скоро ще стане сред най-предпочитаните от потребителите на „Булбанк Мобайл“. За момента, според статистиката на банката, най-използвани са: справката за наличност по сметка, преводите през Булбанк Мобайл, плащането чрез дигиталния портфейл, вграден в приложението и плащането на комунални сметки. Прави впечатление, че съществено нараства делът на клиентите, които ползват мобилното банкиране за транзакции, а не просто за проверка на сметките си.
Важно за всички клиенти на банката е, че до 28.02.2022г. могат да се възползват от промоционална кампания, в която могат да направят превод по мобилен номер към други клиенти на банката, без такса.
Активирането и извършване на превод стават бързо и лесно, през меню „Плащания“ >> “Превод“ >> “Превод по мобилен номер“. Всеки, който вече е активирал новата функционалност, може да избере получател от наличните телефонни номера в своя смартфона, като тези получатели, също трябва вече да са преминали през процес на активиране.
Допълнителна информация за наличните функционалности и възможности на Булбанк Мобайл, можете да откриете на сайта на банката, както и в YouTube канала на Уникредит Булбанк.
Разработването на „Превод по мобилен номер“ е в отговор на нарастващия брой вътрешнобанкови преводи – с над 70% през последните две години. За същия период сериозно увеличение има при всички показатели на мобилното банкиране на УниКредит Булбанк, което скоро навърши 10 години и по този повод организира специална кампания в подкрепа на „Българската Коледа“, която има за цел да събере 10 хиляди лева.
Прогнозата на експертите на банката в развитието на дигиталните канали е, че новата функционалност много скоро ще стане сред най-предпочитаните от потребителите на „Булбанк Мобайл“. За момента, според статистиката на банката, най-използвани са: справката за наличност по сметка, преводите през Булбанк Мобайл, плащането чрез дигиталния портфейл, вграден в приложението и плащането на комунални сметки. Прави впечатление, че съществено нараства делът на клиентите, които ползват мобилното банкиране за транзакции, а не просто за проверка на сметките си.
Важно за всички клиенти на банката е, че до 28.02.2022г. могат да се възползват от промоционална кампания, в която могат да направят превод по мобилен номер към други клиенти на банката, без такса.
Активирането и извършване на превод стават бързо и лесно, през меню „Плащания“ >> “Превод“ >> “Превод по мобилен номер“. Всеки, който вече е активирал новата функционалност, може да избере получател от наличните телефонни номера в своя смартфона, като тези получатели, също трябва вече да са преминали през процес на активиране.
Допълнителна информация за наличните функционалности и възможности на Булбанк Мобайл, можете да откриете на сайта на банката, както и в YouTube канала на Уникредит Булбанк.