Промените, които се случват през последните 5 години са повече от тези, които сме преживели през последните 15 г. Дигиталната трансформация напълно промени бизнеса и нуждата, която той изпитва за специалисти в областта на дигиталните технологии.
Търсенето на дигитално компетентни професионалисти във всички сфери на икономиката продължава да расте и надвишава предлагането в цяла Европа, включително и в България. Само на континента секторът създава около 120 000 нови работни места годишно. Заради многообразието в търсенето и въпреки високата младежка безработица, данни от Европейската комисия сочат, че до 2020 г. Европа ще изпитва глад за близо 900 000 дигитални професионалисти.
Уникална възможност за младите хора за бързо кариерно израстване
Програмите, които предлагат обучения по дигитален маркетинг у нас се развиват изключително успешно и привличат в своите редици големи компании и лектори, създали високо професионално име в индустрията. Класовете позволяват участниците да научат и разберат как да използват най-новите инструменти и техники за дигитален маркетинг на пазара, темите варират от планиране, изпълнение и измерване на дигитални кампании, до ефективно използване на онлайн видео, социални медии, създаване на уеб съдържание, дигитален криейтив, данни и технологии.
Една от най-големите институции в дигиталния бранш – IAB (Interactive Advertising Bureau) надгражда теоретичното и практическо обучение в тази сфера с уникален за пазара у нас нетуъркинг модел, който позволява на участниците в майсторските му класове да направят контакт с безспорни професионалисти от бранша, които създават българския уеб и да разговарят очи в очи с изпълнителни директори и топ-мениджъри от големи компании. Основно предимство в програмата е и изключително синтезирания и ефективен формат на обучение, който дава основни познания в целия спектър на онлайн маркетинга в рамките на само 4 уикенда.
Програмата е сертифицирана, а тази година основни лектори в Майсторския клас ще бъдат изпълнителните директори на Нетинфо, OLX.bg, Foodpanda, Netpeak, Crimtan, Xplora и мениджъри от най-високо ниво на още 12 компании.
Сред представителите на Нетинфо ще бъдат изпълнителният директор на компанията Христо Христов и Мария Атанасова, която управлява дигиталният медиен екип на Нетинфо – 7Talents, създатели на уеб сериалите „Не така, брат!“, „Апартамент 404“ и „Следвай ме“.
Курсът започва на 7 октомври и ще се проведе в Център Г8 (ул. Уилям Гладстон 8, София). Финалът на курса е на 29 октомври, когато ще се проведе и финалният изпит.
Търсенето на дигитално компетентни професионалисти във всички сфери на икономиката продължава да расте и надвишава предлагането в цяла Европа, включително и в България. Само на континента секторът създава около 120 000 нови работни места годишно. Заради многообразието в търсенето и въпреки високата младежка безработица, данни от Европейската комисия сочат, че до 2020 г. Европа ще изпитва глад за близо 900 000 дигитални професионалисти.
Уникална възможност за младите хора за бързо кариерно израстване
Програмите, които предлагат обучения по дигитален маркетинг у нас се развиват изключително успешно и привличат в своите редици големи компании и лектори, създали високо професионално име в индустрията. Класовете позволяват участниците да научат и разберат как да използват най-новите инструменти и техники за дигитален маркетинг на пазара, темите варират от планиране, изпълнение и измерване на дигитални кампании, до ефективно използване на онлайн видео, социални медии, създаване на уеб съдържание, дигитален криейтив, данни и технологии.
Една от най-големите институции в дигиталния бранш – IAB (Interactive Advertising Bureau) надгражда теоретичното и практическо обучение в тази сфера с уникален за пазара у нас нетуъркинг модел, който позволява на участниците в майсторските му класове да направят контакт с безспорни професионалисти от бранша, които създават българския уеб и да разговарят очи в очи с изпълнителни директори и топ-мениджъри от големи компании. Основно предимство в програмата е и изключително синтезирания и ефективен формат на обучение, който дава основни познания в целия спектър на онлайн маркетинга в рамките на само 4 уикенда.
Програмата е сертифицирана, а тази година основни лектори в Майсторския клас ще бъдат изпълнителните директори на Нетинфо, OLX.bg, Foodpanda, Netpeak, Crimtan, Xplora и мениджъри от най-високо ниво на още 12 компании.
Сред представителите на Нетинфо ще бъдат изпълнителният директор на компанията Христо Христов и Мария Атанасова, която управлява дигиталният медиен екип на Нетинфо – 7Talents, създатели на уеб сериалите „Не така, брат!“, „Апартамент 404“ и „Следвай ме“.
Курсът започва на 7 октомври и ще се проведе в Център Г8 (ул. Уилям Гладстон 8, София). Финалът на курса е на 29 октомври, когато ще се проведе и финалният изпит.