В навечерието на Рождество Христово семейство в нужда ще получи бус с с хранителни продукти, напитки и подаръци. Благотворителната инициатива „Да подкрепим семейство в нужда“ се организира за четвърта поредна година от фондация MateKitchen и кулинарната платформа Mate Kitchen.
„В предходните три издания на кампанията във фокуса на вниманието ни бяха многодетните семейства. Тази година, белязана от непосилно увеличение на цените, катаклизми и несигурност, нейният обхват се разширява и този път търсим семейство в нужда, без оглед на това дали и колко деца има“, коментира основателят и изпълнителен директор на Mate Kitchen Мила Кръстева.
Тъй като много семейства отговарят на това изискване, от фондацията се обръщат за помощ към своята аудитория във Facebook и Instagram. Всеки, който познава такова семейство, може да разкаже за него в рамките на кампанията. Благодетелят ще бъде избран на лотариен принцип, след което от екипа на фондацията ще се свържат с него, за да им каже при кого и защо да доставят пълния бус с хранителни продукти. Специалната доставка ще пристигне до местоназначението си преди празниците, за да бъдат те малко по-спокойни, светли и изпълнени с надежда.
„За 4 години нашата малка и лична инициатива прерасна в наистина голяма кампания, която вече организираме в партньорство с „Нетинфо“. Благодарение на широкия отзвук, който тази проява на добротворчество получи, зад нас и тази година застават едни от най-големите компании, които работят на българския пазар. Искам да изразя специални благодарности към благодетелите, без които това не би било възможно в такъв мащаб. Някои от тези компании ни подкрепят не за първи път. Няма как да бъда по-щастлива и признателна“, споделя Мила Кръстева.
Както и в предишните три години, доставката ще бъде документирана, за да се избегнат всякакви опити за злоупотреби.
Доброто ражда добро! Споделете, за да достигне до повече хора!
„В предходните три издания на кампанията във фокуса на вниманието ни бяха многодетните семейства. Тази година, белязана от непосилно увеличение на цените, катаклизми и несигурност, нейният обхват се разширява и този път търсим семейство в нужда, без оглед на това дали и колко деца има“, коментира основателят и изпълнителен директор на Mate Kitchen Мила Кръстева.
Тъй като много семейства отговарят на това изискване, от фондацията се обръщат за помощ към своята аудитория във Facebook и Instagram. Всеки, който познава такова семейство, може да разкаже за него в рамките на кампанията. Благодетелят ще бъде избран на лотариен принцип, след което от екипа на фондацията ще се свържат с него, за да им каже при кого и защо да доставят пълния бус с хранителни продукти. Специалната доставка ще пристигне до местоназначението си преди празниците, за да бъдат те малко по-спокойни, светли и изпълнени с надежда.
„За 4 години нашата малка и лична инициатива прерасна в наистина голяма кампания, която вече организираме в партньорство с „Нетинфо“. Благодарение на широкия отзвук, който тази проява на добротворчество получи, зад нас и тази година застават едни от най-големите компании, които работят на българския пазар. Искам да изразя специални благодарности към благодетелите, без които това не би било възможно в такъв мащаб. Някои от тези компании ни подкрепят не за първи път. Няма как да бъда по-щастлива и признателна“, споделя Мила Кръстева.
Както и в предишните три години, доставката ще бъде документирана, за да се избегнат всякакви опити за злоупотреби.
Доброто ражда добро! Споделете, за да достигне до повече хора!