Бионсе сключи рекламен договор с Pepsi на стойност 50 млн. долара, което предизвика завист и оживени дебати в шоубизнеса.
„Бионсе Ноулс рентира добре своя имидж. Трябва да е луда, за да откаже подобна мултимилионна оферта. Но какво рекламира? Продукт, който един ден ще бъде поставен редом до цигарите по вредност. Още един бавен убиец", пише Марк Битмън в „Ню Йорк Таймс".
Никой от шоубизнеса - както изпълнители, така и пишещите за шоубизнес критици - не отрича правото на Бионсе да сключва рекламни контракти с когото си пожелае. Проблемът е, че и тя, подобно на своите колеги, не подбира. Важна е стойността на рекламния договор, посочва още Битмън .
Джъстин Тимбърлейк рекламира бирата „Бъдуайзър", Алиша Кийс - смартфони, а Тейлър Суифт - диетична кока-кола. И докато една бира на ден е по-скоро полезна, а без смартфоните вече не можем, с кока-колата, диетична или не, нещата са определено различни...
Иначе малко от звездите консумират рекламирания от тях продукт, отбелязва БГНЕС. Навремето Майкъл Джексън сключи мегаконтракт с Pepsi , но бе изловен да пие... кока-кола. Така или иначе, в онези години никой не говореше за вредата от газираните напитки.